کد خبر: ۹۹۹۱
۲۰:۵۶ -۰۱ مهر ۱۳۹۶
دور ششم رقابت های شطرنج بازی های داخل سالن آسیا در بخش استاندار برگزار شد و نمایندگان ایران به سه تساوی و یک پیروزی دست یافتند.

ورزش و جواندور پنجم و ششم مسابقات شطرنج (استاندارد) بازی های داخل سالن آسیا امروز پیگیری شد و نمایندگان ایران مقابل حریفانشان رقابت کردند.
سارا خادم الشریعه در دور پنجم مقابل بهار هالایو از ترکمنستان پیروز و در دور ششم مقابل تینگ جی لی از چین به تساوی رسید. اکنون سارا چهار امتیاز دارد.
میترا حجازی پور نیز در دور پنجم برابر موتریبا هوتامی از تاجیکستان و در دور ششم مقابل  الکساندر ساماگانوا از قرقیزستان پیروز شد. حجازی پور بعد از شش بازی ۳.۵ امتیاز دارد.

پرهام مقصودلو در بخش استاندارد مردان در دور پنجم مقابل میکائیل مارکو از قرقیزستان و در دور ششم برابر هاندسزار ادو از ترکمنستان به تساوی رسید. مقصودلو تاکنون ۳.۵ امتیاز دارد. 
 
استاد بزرگ پویا ایدنی هم در دور پنجم برابر استاد بزرگ گانگولی هندی پیروز شد و در دور ششم مقابل دوئو تین های به تساوی رسید. ایدنی نیز تاکنون ۴.۵ امتیاز در بخش استاندارد کسب کرده است.

تاکنون پویا ایدنی در رده چهارم (هم امتیاز با رده سومی) و پرهام مقصودلو در رده سیزدهم (هم امتیاز با نفر دوازدهم) قرار دارند.
سارا خادم الشریعه در رده دهم بخش زنان(هم امتیاز با نفر ششم) و میترا حجازی پور در رده پانزدهم ( هم امتیاز با نفر سیزدهم) قرار دارند.

رقابت‌های شطرنج بخش استاندارد بازی‌های داخل سالن آسیا از پنج‌شنبه آغاز  و دور هفتم و پایانی فردا یکشنبه پیگیری می شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون