کد خبر: ۹۸۲۳
۱۹:۰۴ -۲۸ شهريور ۱۳۹۶
زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چهارشنبه در برنابئو مقابل بتیس شرکت کرد.
ورزش و جوانوی در مورد بازی مقابل بتیس پس از پیروزی ارزشمند مقابل سوسیه داد گفت:

    مسلما دوست دارم چهارشنبه مثل بازی مقابل سوسیه داد باشیم. بازیکنان قطعا می خواهند عملکردشان در بازی قبلی را تکرار کنند. باید با جدیت در بازی ظاهر شویم و بدین ترتیب می توانیم به هر حریفی لطمه بزنیم. فردا از ابتدا تا انتهای بازی تلاش می کنیم حریف را تحت فشار قرار دهیم.

زیزو در مورد اولین بازی لالیگایی کریستیانو رونالدو با پایان محرومیتش بیان کرد:

    از این که رونالدو را دوباره درون زمین ببینیم خوشحال می شویم. امیدوارم َآخرین باری باشد که او را به علت محرومیت در اختیار نداریم. از بازگشت او خوشحال هستیم. او خیلی سرحال است و دوست دارد برای تیم بازی کند. فردا بازی داریم. می دانیم که همه دوست دارند در برنابئو او را ببینند و بهترین بازی خود را خواهیم داشت.

سرمربی رئال مادرید در مورد اختلاف نیمار و کاوانی در پاریسن ژرمن صحبتی نکرد:

    من کار خودم را می کنم و می دانیم چه کسی در تیم کرنر ها و پنالتی ها را می زند. ترجیح می دهم در مورد پی اس جی صحبتی نکنم. روی کار تیم خودم تمرکز دارم.

وی در مورد شانس های سبایوس برای تقابل با تیم سابقش بتیس هم صحبت کرد:

    می تواند در پست های مختلفی بازی کند. دنی بازیکن خوبی است. از نظر فنی با توپ خوب کار می کند و بسیار باهوش است. شرایط خوبی دارد. تازه در اغاز فصل هستیم و مسلما در طول فصل نوبت به او هم می رسد. قطعا فرصت در اختیارش قرار خواهد گرفت و بهترین عملکردش را خواهد داشت. نمی توانم بگویم که سبایوس را بازیکن فیکس نمی دانم اما بازیکنان دیگری در پست او هستند که عالی کار می کنند. مسلما دنی هم فرصت خواهد داشت. از عملکردش راضی هستم چون خوب تمرین می کند و به خوبی هماهنگ شده است.

زیزو در مورد شرایط گرت بیل پس از گل زیبایی که مقابل سوسیه داد به ثمر رساند گفت:

    اشتباه نیست اگر بگوییم بیل وقتی فضا داشته باشد می تواند به هر حریفی ضربه بزند. این نکته را روی گلش به سوسیه داد نشان داد اما بیل از نظر تکنیکی خیلی خوب است. به خوبی توپ را حرکت می دهد و با بقیه همکاری خی حها. بازیکن کاملی است. چند وقت پیش در موردش گفتم که باید صبور باشیم. همه می دانیم که او در چه سطحی قرار دارد و به زمان نیاز دارد. هنوز به زمان نیاز داریم تا بهترین عملکرد بیل را ببینیم. هو شدن بیل؟ هواداران رئال تقریبا همه بازیکنان را هو کرده اند اما مشکلی نیست. این هم بخشی از دوران بازی هر فوتبالیستی است. مهم است که بازیکنان حس کنند که شرایطشان خوب نیست. برای من هم در دوران بازی این اتفاق رخ داد. بازیکنان واکنش خوبی نشان دادند.

زیدان در این باره که کارواخال در این فصل در همه دقایق ممکن حضور داشته و جانشینی ندارد هم صحبت کرد:

    نگران نیستم چرا که از نظر بدنی آماده است. ادر همه بازیها و دقایق بازی کند ؟ بعید است که این اتفاق بیافتد. در هر صورت در حال حاضر اماده است و می تواند بازی کند.

سرمربی رئال مادرید در مورد شرایط رئال مادرید پس از پیروزی مقابل سوسیه داد گفت:

    می دانم که اگر مقابل بتیس گل بزنیم رکورد سانتوس در دوران پله با ۷۳ بازی گلزنی پیاپی را پشت سر می گذاریم. مسلما به دنبال گلزنی هستیم چرا که در این صورت شانس بردمان بیشتر می شود. از نظر من آماده سازی برای لالیگا سخت تر از چمپیونزلیگ است. در لیگ هر هفته بازی داریم و بازیکنان می دانند که باید همیشه آماده باشند. بردن لالیگا زیباست و بازیکنان برایش تلاش خواهند کرد. درست است که در خارج از خانه در لیگ بیش از خانه امتیاز گرفتیم اما بردن و قهرمانی از هر چیزی مهمتر است. مشکلی ندارم اگر امتیازات زیادی را در خانه از دست بدهیم، در خارج از خانه همه بازیها را ببریم و در نهایت قهرمان شویم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون