کد خبر: ۹۸۲۱
۱۹:۰۲ -۲۸ شهريور ۱۳۹۶
نتایج استقلال، طرفداران این تیم را ناراضی و البته ناامیدتر از همیشه کرده است.
ورزش و جوان- رای ۵۴ درصدی طرفداران استقلال به ضعف کادرفنی این تیم و تاثیر آن در نتایج فعلی تیم، شب گذشته علیرضا منصوریان را در برنامه نود به چالش کشید. استقلال، این فصل در کنار گسترش فولاد ضعیف‌ترین نتایج را در لیگ برتر گرفته و کمترین گل زده را دارد. حالا کار به جایی رسیده که طرفداران تیم، آنقدر از شرایط ناراضی هستند که در سایت رسمی باشگاه رای به پیروزی رقیب داده‌اند.

سایت رسمی استقلال طبق عادت، قبل از بازی با ذوب آهن نظرسنجی درباره نتیجه این مسابقه برگزار کرده است. بر خلاف همیشه، بیش از ۶۰ درصد استقلالی‌ها به برد ذوب آهن در تهران رای داده‌اند! ا این لحظه برد ذوب آهن، ۶۲،۸ درصد آرا را کسب کرده و برد استقلال، کمتر از نصف این رقم یعنی ۳۱،۲ درصد آرا را دارد.

دیشب در برنامه نود، اعلام شد بیشتر کاربران هفته قبل رای به پیروزی پارس جنوبی مقابل استقلال داده بودند اما تکرار این ماجرا در نظرسنجی سایت باشگاه و با این اختلاف آرا، اتفاقی بی سابقه است. طرفداران استقلال، از هر فرصتی برای اعتراض به شرایط فعلی تیم‌شان استفاده می‌کنند و رای به برد ذوب آهن مقابل استقلال، جدیدترین روش اعتراض خاموش آن‌هاست. اعتراض به شرایط تیمی که زودتر از هر سال آن‌ها را ناامید کرده است.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون