کد خبر: ۹۶۶۵
۰۹:۵۴ -۲۵ شهريور ۱۳۹۶

کار بزرگ پارس جنوبی جم؛ هم شگفتی ساز و هم رکورددار

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با برتری مقابل استقلال تهران، ضمن صعود به صدر جدول رده بندی، یک رکورد هم برای خود به ثبت رساند.
ورزش و جوان- پارس جنوبی جم که یکی از دو تیم صعود کننده به رقابت های لیگ برتر هفدهم بوده و اولین دوره حضور در این بازیها را تجربه می کند، تا پایان هفته ششم با کسب ۵ پیروزی و یک تساوی و ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است. البته تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه باید آخرین دیدار این هفته را برابر پیکان برگزار کند تا بازی های این هفته به پایان برسد؛ هرچند در صورت پیروزی شاگردان برانکو، سرخپوشان هم ۱۶ امتیازی شده و پارس جنوبی جم به طور مشترک با قهرمان لیگ برتر شانزدهم صدرنشین خواهد بود.

مهدی تارتار و بازیکنانش با پیروزی برابر امتیاز تهران و قرار گرفتن در صدر جدول، اولین تیم در تاریخ لیگ برتر هستند که در همان فصلی که به لیگ برتر صعود کرده اند، تا پایان هفته ششم به عنوان صدرنشین در جدول رده بندی شناخته می شوند. پیش از این در رقابت های لیگ برتر، هیچ تیم صعود کننده از لیگ دسته اول موفق به انجام این کار نشده بود. پیش از این، صنعت نفت آبادان بهترین آمار را به نام خود ثبت کرده بود؛ زردپوشان برزیلی به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به رقابت های لیگ برتر دهم بودند که تا پایان هفته ششم در آن دوره با کسب ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند. این رکورد روز گذشته تیم شگفتی ساز پارس جنوبی جم این رکورد را از نفتی های آبادان گرفت و به نام خود ثبت کرد.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون