کد خبر: ۹۴۷۸
۰۹:۲۲ -۲۲ شهريور ۱۳۹۶
بارسلونا موفق شد در نخستین بازی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۱۷/۱۸ با نتیجه قاطعانه ۳-۰ از سد یووه عبور کند.
ورزش و جوان- بارسلونا موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ با دو گل لیونل مسی و تک گل ایوان راکیتیچ از سد یوونتوس عبور کند و به این ترتیب طلسم ناکامی های مسی مقابل بوفون هم شکسته شد.

نیمه اول مسابقه تاحدودی متعادل دنبال می شد و یوونتوس میهمان چشم به ضدحملاتی داشت که چند بار توسط دیبالا و هیگواین هم خطر ساز شد و در سوی مقابل بارسلونا از خلق موقعیت جدی روی دروازه حریف عاجز بود، و تنها یک بار در ریباند ضربه ایستگاهی مسی، شوت سوارز از پشت محوطه، بوفون را وادار به واکنشی زیبا کرد اما در آخرین ثانیه های نیمه اول ('۴۵)، لیونل مسی بالاخره موفق شد دروازه یوونتوس و بوفون را باز کند؛ مهاجم آرژانتینی پشت محوطه پاس سوارز را دریافت کرد و با ضربه زمینی پای چپ توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بوفون باتجربه تنها نظاره گر باشد.

نیمه اول با پیروزی ۱-۰ بارسا به پایان رسید و در شروع نیمه دوم، آبی اناری ها کاملاً مسلط و هجومی آغاز کردند و در دقیقه '۵۱ شوت خطرناک مسی از پشت محوطه ابتدا به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت توپ به پشت بوفون خورد و به کرنر رفت. لحظاتی بعد اما در دقیقه '۵۶ ایوان راکیتیچ گل دوم را به ثمر رساند؛ نفوذ مسی از سمت راست و پاس او به دهانه دروازه از روی خط توسط مدافع یووه برگشت داده شد اما راکیتیچ از راه رسید و به راحتی از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد.

در دقیقه '۶۹ بارسلونا آمادگی کامل خود را به رخ کشید و اختلاف را به سه گل رساند؛ پاس اینیستا به مسی، حرکت در عرض ستاره آرژانتینی و ضربه ای که خلاف جهت حرکت به گوشه دروازه بوفون فرستاده شد. در ادامه دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما نتیجه بدون تغییر باقی ماند تا بارسلونا با پیروزی قاطعانه در خانه، صدرنشین گروه D در پایان هفته نخست شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون