کد خبر: ۸۳۶۷
۰۹:۴۳ -۲۷ مرداد ۱۳۹۶
هافبک کهنه کار استقلال معتقد است هوادران تیمش باید صبور باشند چرا که این تیم به مرور نتایج خوبی می گیرد و در حال حاضر هم بهترین تیم لیگ برتر است.
ورزش و جوان- مجتبی جباری بعد از شکست تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول سوار بازی بودیم. در این بازی خیلی بدشانس بودیم. خیلی ناراحت هستیم که تماشاگران خوشحال به خانه نرفتند.

او ادامه داد: انگیزه زیادی برای کسب پیروزی داشتیم. از آنها می خواهم صبور باشند. این تیم خیلی بهتر از تیم هایی بوده که من بازی کردم. نوع کار کردن کادرفنی و  تلاش آن ها و بازیکنان خیلی خوب است. بازیکنان خوبی داریم. متاسفانه فوتبال روی خوب خود را به ما نشان نداده است. ما هدف و برنامه‌ای داریم و خیلی خوب جلو می‌رویم. ممنونم که هواداران به ورزشگاه می آیند و از ما حمایت می کند. الان خوب بازی می کنیم. دعا کنند خوب نتیجه بگیریم.

جباری درباره گل‌های کمی که استقلال تاکنون زده گفت: مشکلی است که باید حل شود و همه ما به فکر آن هستیم. ما می‌خواهیم هجومی تر بازی کنیم. امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل نشد. تیم ما خیلی بهتر از تیم‌های دیگر است و می‌توانید از مربیان و بازیکنان دیگر بپرسید. واقعا می‌گویم بهترین تیم لیگ هستیم. اتفاقات خوبی به زودی می افتد.

او درباره اینکه هواداران تا چه زمانی باید صبور باشند تاکید کرد: خیلی زود است که هوادار بخواهد جبهه بگیرد. همه دوست دارند تیم نتیجه بگیرد. ما با تیم زندگی کریم به خود ما سخت می گذرد. بازیکنان جوان هم ناراحت بودند. تیم اینگونه نمی ماند. دوست دارم از کادرفنی حمایت کنم. تیم خیلی بهتر از سال های قبلی شده که در استقلال بودم. ان شاء الله شرایط بهتر شود.

جباری درباره مشکلات مالی استقلال که گریبان این تیم را برای گرفتن مجوز آسیایی هم گرفته گفت: بازیکنان ما از ابتدای فصل پولی نگرفته اند. سابقه نداشته بازیکنان تا این هفته از لیگ پولی را دریافت نکنند. ما در زمین بدی بازی می کنیم. از وقتی که من از استقلال رفتم، هیچ اتفاق خوبی نیفتاده است. تنها تغییر خوب حضور کادرفنی خوب بوده است. باید مشکلات حل شود تا تیم صاحب جایگاه شود. هوادار هم می‌خواهد نتیجه بگیریم. بازیکنان حرفی نمی‌زنند که تیم وارد حاشیه نشود. زمین امروز هم در حد لیگ برتر نبود. نمی‌دانم چه وقتی مشکلات حل می‌شود. استقلال پتانسیل حل مشکلات را دارد چرا که این مبالغ زیاد هم نیست. قراردادها نسبت به پنج، شش سال قبل بهتر نشده است. مدیران چه فکری می‌کنند؟ این همه مردم می‌خواهند تیم نتیجه بگیرد و باید مشکلات حل شود.

کاپیتان دوم آبی پوشان ادامه داد: مربیان به دنبال حل مشکلات هستند. همه سعی می‌کنند با این شرایط بسازند. با این همه پتانسیلی که استقلال دارد، خیلی بد است با این شرایط بازی کنیم. من در فوتبال قطر بازی کردم. آنها هر روز حرکت رو به جلو دراند و به فکر پیشرفت هستند. این ظلم به فوتبال ایران است. یک جایی باید این مشکلات حل شود. استقلال چرا باید با این همه هوادار بدهکار باشد؟ الان در به در دنبال این هستند به ما مبلغی را بدهند. مشکلات زیادی داریم. اما می‌خواهیم اول موفق شویم. می‌خواهیم هوادار را خوشحال کنیم. من و سایر بازیکنان برگشتیم که هوادران خوشحال شوند. تیم لیاقت زیادی دارد. امیدوارم مشکلات حل شود.

جباری درباره اینکه ابتدا قرار بود او جای خود را به مهدی قائدی بدهد اما این اتفاق رخ نداد گفت: این موضوع را از سرمربی تیم بپرسید.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون