کد خبر: ۵۸
۱۸:۲۲ -۱۵ بهمن ۱۳۹۵
کریستیانو رونالدو یک فوق ستاره به تمام معنا
کریستیانو رونالدو: "چه خوشتان بیاید چه نیاید، بدون هیچگونه تردیدی نام من در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد. درست است که نمی توان همه را از خود راضی نگه داشت اما حقیقت آن چیزی است که آمار و ارقام نشان می دهد.
ورزش و جوان- کریستیانو رونالدو: "چه خوشتان بیاید چه نیاید، بدون هیچگونه تردیدی نام من در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد. درست است که نمی توان همه را از خود راضی نگه داشت اما حقیقت آن چیزی است که آمار و ارقام نشان می دهد.

من در تمام طول دوران ورزشی خود همواره احساس این را داشتم که یک فوتبالیست منحصر به فرد هستم، حتی زمانیکه در اسپورتینگ بازی می کردم می دانستم روزی به این جایگاه خواهم رسید. می دانستم که دیر یا زود تبدیل به یک فوتبالیست فوق حرفه ای خواهم شد. من همواره سخت تلاش کرده ام و به توانایی های خود ایمان داشته ام. از زمانی که در آکادمی اسپورتینگ مشغول به بازی شدم تا منچستریونایتد و رئال مادرید همیشه در جستجوی پیشرفت بودم و از عملکردم لذت می بردم".
 
روبرتو کارلوس مدافع افسانه ای تیم ملی برزیل در مورد کریستیانو رونالدو می گوید: "صحبت کردن در مورد او آسان است زیرا او بهترین است. او در فصل گذشته به تمامی افتخارات دست یافت و مستحق این بود که بهترین بازیکن سال جهان شود. من همواره آرزو داشته ام که با دو بازیکن همبازی می بودم یکی رونالدو و دیگری نیمار. رونالدو به رئال مادرید کمک فراوانی کرد تا این تیم بتواند قهرمان اروپا شود. همچنین او با پیراهن تیم ملی پرتغال موفق شد قهرمان جام ملت های اروپا شود.

لوئیس فیگو هموطن وی نیز در مورد او اینگونه سخن می گوید: او بازیکنی با مهارت فنی بسیار بالا، سریع و شجاع است. قدرت تکنیکی او به حدی بالاست که بازیکنان حریف برای او تهدیدی به حساب نمی آیند.

مترجم: محمود ظهوری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون