کد خبر: ۵۳۷۷۲
۱۴:۳۴ -۲۹ خرداد ۱۴۰۳

جدول پخش برنامه تبلیغاتی امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون «سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۳»

برنامه نهمین روز تبلیغات رادیوتلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما مشخص شد.

جدول پخش برنامه تبلیغاتی امروز کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون «سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۳»

نشان تجارت - نهمین روز از برنامه‌های تبلیغاتی رادیوتلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود.

نهمین روز تبلیغاتی رادیوتلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری امروز «سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۳»، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۰۰، با حضور «مسعود پزشکیان» در برنامه «میزگرد سیاسی» شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰، نخستین مستند تبلیغاتی «مسعود پزشکیان» از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت.

ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۷:۳۰، نیز مستند «سعید جلیلی» از همین شبکه پخش خواهد شد.

همچنین، «مصطفی پورمحمدی» از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰، در برنامه «میزگرد فرهنگی» شبکه دو سیما پاسخگوی سوالات کارشناسان خواهد بود.

اولین برنامه «بدون تعارف» ویژه کاندیداهای ریاست‌جمهوری نیز با حضور «محمدباقر قالیباف» از بخش خبری ۲۰:۳۰ (۲۰:۴۵ تا ۲۱) پخش خواهد شد.

علاوه بر این، برنامه میزگرد اقتصادی شبکه یک هم از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۲۴:۰۰، میزبان «علیرضا زاکانی» خواهد بود.

با پایان یافتن دور اول حضور کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه «گفتگوی ویژه خبری»، سری دوم این برنامه هم از ساعت ۲۲ امشب، به مدت ۴۵ دقیقه، روی آنتن شبکه خبر خواهد رفت و در دومین برنامه از سری دوم، طبق ترتیب دور قبل، «محمدباقر قالیباف» مهمان آن خواهد بود.

با توجه به اینکه دومین قسمت از سری جدید گفتگوی ویژه خبری میزبان قالیباف است، مخاطبین محترم می‌توانند سوالات خود از این کاندیدای ریاست‌جمهوری را تا ساعت ۱۴ امروز، به شناسه @shahrvandyjc، در پیام‌رسان‌های مختلف برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کنند‌. همچنین شماره پیامک «۳۰۰۰۰۱۱۱» نیز آماده دریافت سوالات است.

این فرآیند، برای چهار کاندیدای دیگر هم در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون