کد خبر: ۵۳۵۳۳
۰۰:۰۲ -۱۷ خرداد ۱۴۰۳

بازگشت حسن یزدانی؛ مهم‌ترین اتفاق رقابت‌های مجارستان

آخرین دوره از رقابت‌های رنکینگ‌دار کشتی اتحادیه جهانی از فردا در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود و در این تورنمنت بسیاری از ستارگان کشتی آزاد و فرنگی جهان برای افزایش امتیاز رنکینگ المپیکی و غیرالمپیکی حضور خواهند یافت.

بازگشت حسن یزدانی؛ مهم‌ترین اتفاق رقابت‌های مجارستان

نشان تجارت - شرکت دو قهرمان المپیک از ایران در این رویداد جهانی یعنی حسن یزدانی، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو در کشتی آزاد و محمدرضا گرایی، قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در کشتی فرنگی باعث شد تا سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به تشریح وضعیت موجود بپردازد.

سایت اتحادیه جهانی نوشت: «یکی از کشتی‌های مهم ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی خواهد بود؛ جایی که محمدرضا گرایی، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۲۳ و سعید اسماعیلی، دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ برای حضور در المپیک به روی تشک خواهند رفت. هم‌چنین مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی هم در وزن ۶۰ کیلوگرم برای سفر به پاریس با یک‌دیگر رقابت خواهند داشت. محمدعلی گرایی هم در این رویداد حضور خواهد یافت.»

در ادامه UWW به پادشاه کشتی آزاد پرداخت و نوشت: «بدون شک بازگشت حسن یزدانی به کشتی، بزرگ‌ترین اتفاق بوداپست است. یزدانی از زمان کسب مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد تنها یک بار کشتی گرفت و مدال طلای بازی‌های آسیایی را از آن خود کرد ولی مصدومیت کتف او را ۸ ماه دور نگه داشت. پیش از برگزاری مسابقات رنکینگ، صحبت‌هایی در مورد رویارویی احتمالی یزدانی با کامران قاسم‌پور، قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان که به‌دنبال حضور در المپیک پاریس است، مطرح شد، اما ایران تصمیم گرفت یزدانی را به تنهایی به مجارستان بفرستد و قبل از تصمیم‌گیری در مورد انتخابی بین این دو، عملکرد یزدانی را زیرنظر خواهد داشت.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون