کد خبر: ۵۲۶۱۶
۰۲:۰۰ -۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
بنابر گزارش کاربران از صبح امروز ارتباط با دیسکورد بدون VPN با استفاده از سرویس اینترنت ISP‌های مختلف داخلی از جمله مخابرات، مبین نت، شاتل، ایرانسل و همراه اول غیرممکن شده و این به احتمالا بسیار زیاد فیلترینگ داخلی است.

یک پلتفرم محبوب دیگر در ایران فیلتر شد!

نشان تجارت - بنابر گزارش کاربران از صبح امروز ارتباط با دیسکورد بدون VPN با استفاده از سرویس اینترنت ISP های مختلف داخلی از جمله مخابرات، مبین نت، شاتل، ایرانسل و همراه اول غیرممکن شده و این به احتمالا بسیار زیاد فیلترینگ داخلی است.

قبلا هم دیسکورد برای مدتی فیلتر شده بود و به نظر می‌رسد فیلترینگ دیسکورد به دلیل درگیری های جنگی و سیاسی جهت جلوگیری از تبادل اطلاعات انجام شده است. گفتنی است که قبل از برداشته شدن یک سری از تحریم های اینترنتی سال گذشته استفاده از پلتفرم دیسکورد برای ایرانیان علیرغم عدم محدودیت سروری از خارج با توجه به قوانین بین المللی منع شده بود.

در حال حاضر پلتفرم‌های بسیاری برای چت گروهی به‌صورت متنی، صوتی یا تصویری وجود دارند؛ اما در میان پلتفرم‌های موجود، دیسکورد توانسته با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد نه تنها در میان گیمرها بلکه برای کاربران با سلایق مختلف نیز به محبوبیت فراوانی برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون