کد خبر: ۵۱۸۲۹
۱۸:۵۹ -۰۱ فروردين ۱۴۰۳
فیلم کوتاه «دوتایی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا نظافتی آماده نمایش و شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی شد.

فیلم کوناه جدایی

نشان تجارت - به نقل از روابط عمومی این فیلم کوتاه؛ فیلم کوتاه «دوتایی» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا نظافتی با پایان یافتن مراحل فنی، آماده نمایش و شرکت در جشنواره‌های داخلی و خارجی شد.


محمد رضا نظافتی و تارا ارژنگی بازیگران این اثر هنری می‌باشند.

فیلم کوناه جدایی

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «دوتایی» آمده است: جوانی به نام کاوه پس از ۸ سال بی خبری از نامزدش، او را پیدا می‌کند؛ کاوه که خودش ۸ سال پیش به یکباره ناپدید می‌شود حال پس از ۸ سال به سراغ نامزدش عفت می‌آید تا با او مراسم ازدواجشان را برگزار کنند اما عفت بنا به دلایلی نامعلوم حاضر به ازدواج با کاوه نیست و این بزرگترین معمای ذهنی و چالش درونی کاوه است. حال کاوه تلاش می‌کند تا پرده از این راز بزرگ در ۸ سال دوری اش از عفت، بردارد.

فیلم کوناه جدایی

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد تقی احمدزاده؛ دستیار دوم کارگردان: محمدعلی شانه‌ایی؛ مدیر تولید: سپیده سلیمی؛ روابط عمومی: نرگس زارعی؛ مدیر تصویر برداری: حسین سلیمی؛ دستیار اول تصویر: فروزان حسنیان؛ دستیار دوم تصویر: شهاب کریمی؛ مدیر صدا برداری: مهران احمدی؛ دستیار صدا بردار : ادو ابرون؛ تدوین: محمد تقی احمدزاده؛ گریم: زهرا رضایی؛ طراح صحنه و لباس: مسعود حیدری؛ منشی صحنه: مهتاب قامتی؛ استوری برد: حمیدرضا نظافتی، آذین پورکهنوجی و طراح پوستر: پیمان طاهری پور اشاره کرد.

فیلم کوناه جدایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون