کد خبر: ۵۱۵۰۶
۰۴:۰۰ -۱۹ اسفند ۱۴۰۲

برانکو: صعود به جام جهانی هدف نهایی ماست/ چین قابلیت جایگاه خوب در فوتبال آسیا را دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال چین گفت: تیم ملی چین کاملا قابلیت کسب جایگاهی خوب در فوتبال آسیا را دارد و صعود به جام جهانی هم هدف نهایی ماست.

جام جهانی

نشان تجارت - برانکو ایوانکوویچ بعد از جدایی از تیم ملی عمان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال چین معرفی شد و امروز به صورت رسمی در نشست خبری به رسانه‌های چین معرفی شد.

او در نشست خبری گفت: اولویت ما این است که به جمع ۱۸ تیم نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برسیم. باید تیمی بسازیم که همیشه قدرتمند باشد و برای صعود به جام جهانی بجنگد. سرمایه‌گذاری انجام شده در چین و قدرت واقعی فوتبال کشور، تاکنون در نتایج منعکس نشده است. باور دارم که تیم ملی چین کاملا قابلیت کسب جایگاهی خوب در فوتبال آسیا را دارد و صعود به جام جهانی هم هدف نهایی ماست.

سرمربی تیم ملی چین بیان کرد: خیلی افتخار می‌کنم که سرمربی تیم چین شدم. معتقدم با تلاش مشترک همه می‌توانیم عملکرد و نتایج بهتری را به ارمغان بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. این موقعیت برای من به معنای مسئولیت و چالش‌های بزرگ است. با کمک کادر فنی و بازیکنان امیدوارم بتوانم انتظارات را برآورده کنیم.

برانکو ادامه داد: زمان آماده سازی برای ما بسیار محدود است. سوپرلیگ چین نیز به تازگی آغاز شده است. ما باید یک اردوی آماده سازی داشته باشیم و بازیکنان خود را با شرایط اوج خود تنظیم کنیم. چین باید از لحاظ هجومی، بازدهی و تحرک بازیکنان باید بهتر از این باشد. زمان کمی تا دیدار با سنگاپور داریم و سوپرلیگ چین به‌تازگی آغاز شده است. بازیکنان باید با شیوه بازی مد نظر ما مطابقت پیدا کنند و امیدواریم که در اردوی قبل از مسابقه، همه بتوانند با این سبک آشنا شوند.

برچسب ها:
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون