کد خبر: ۴۹۷۸۴
۱۹:۵۸ -۲۸ آذر ۱۴۰۲
با شناخت متفاوت ترین هتل های کیش می ‌توانید بهترین هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید. هتل ‌های ۳ الی ۵ ستاره که در کیش هستند برای اقامتی خاطره انگیز انتخاب می‌ شوند.

نشان تجارت - با شناخت متفاوت ترین هتل های کیش می ‌توانید بهترین هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید. هتل ‌های ۳ الی ۵ ستاره که در کیش هستند برای اقامتی خاطره انگیز انتخاب می‌ شوند. تعداد هتل‌ هایی که در کیش وجود دارند بسیار زیاد است و این مسئله به مسافرین کمک می ‌کند تا طبق بودجه‌ شان بهترین هتل را رزرو کنند. برای رزرو هتل کیش می ‌توانید به سایت شرکت بوکینگ مراجعه کنید و قیمت هتل‌ های متفاوت کیش را مشاهده نمایید. بعد از مشاهده انواع هتل‌ های متفاوت کیش قادر خواهید بود. طبق بودجه ‌ای که در اختیار دارید یکی از هتل‌ های مناسب را رزرو نمایید.

1. هتل ترنج

برای رزرو هتل کیش می ‌توانید هتل ۵ ستاره ترنج را انتخاب کنید. این هتل به عنوان اولین هتلی شناخته می‌ شود که روی آب ساخته شده است. هتل ترنج به عنوان یکی از هتل ‌های استثنایی در چهار طبقه طراحی شده و سوئیت ‌های فوق العاده ‌ای دارد. تمامی بخش‌ های این هتل با استفاده از امکانات و تکنولوژی ‌های خاصی طراحی شده‌ اند. مصالحی که برای طراحی این هتل به کار گرفته شده‌ اند دارای استانداردهای خاصی هستند. تمامی سوئیت‌ هایی که روی آب ساخته شده ‌اند دارای بالکن رویایی می ‌باشند.

کف اتاق‌ های هتل شیشه‌ ای است و مسافرین می ‌توانند زندگی جانوران و ماهی ‌های دریایی را مشاهده کنند. در این هتل امکانات زیادی مانند سالن ماساژ، رستوران سرباز، زمین تنیس، سرزمین بازی، استخر، یوگا و ... قرار گرفته‌ اند. هزینه رزرو اتاق‌ های هتل ترنج کیش با یکدیگر متفاوت است. بر اساس امکاناتی که در هر یک از اتاق‌های هتل قرار گرفته ‌اند قیمت رزرو اتاق‌ ها تعیین خواهد شد.

2. هتل مارینا

یکی دیگر از متفاوت ترین هتل های کیش، هتل ۵ ستاره مارینا است. هتل ۵ ستاره مارینا در ساحل مرجانی قرار گرفته و فضای سبز و چشم نوازی دارد. شما با اقامت در این هتل می‌ توانید از امکانات زیاد مانند دوچرخه سواری در ساحل، پیاده ‌روی در فضای آرام، غواصی در زیر آب و ... استفاده نمایید. ساختمان این هتل معماری خاصی دارد و تمامی اتاق‌ های هتل دارای ابعاد بزرگ هستند. زمین تنیس، رستوران، پیست دوچرخه سواری، وجود چندین استخر و ... به عنوان امکانات مهم این هتل شناخته می ‌شوند. هزینه رزرو هتل مارینا کیش بر اساس امکانات اتاق‌ های هتل تعیین خواهد شد. به طور کلی باید بدانید این هتل ۵ ستاره است و رزرو آن هزینه بیشتری نسبت به دیگر هتل ‌ها دارد.

3. متفاوت ترین هتل های کیش و هتل داریوش

برای رزروهتل می‌ توانید هتل ۵ ستاره داریوش را انتخاب کنید. هتل ۵ ستاره داریوش به عنوان یکی از معروف ‌ترین هتل ‌های کیش معرفی می ‌شود معماری این هتل شبیه تخت جمشید است. دریاچه اختصاصی در هتل داریوش قرار گرفته و شما می ‌توانید از جاذبه ‌های گردشگری این هتل استفاده کنید. نخستین آکواریوم آب شور در هتل داریوش قرار گرفته است. سوئیت ‌ها و اتاق‌ های این هتل در ابعاد بزرگ طراحی شده‌ اند و امکانات پیشرفته ‌ای دارند. موقعیت مکانی هتل داریوش بسیار عالی است.

مسافرین می ‌توانند با اقامت در این هتل به راحتی به پاساژ‌ها، مراکز تفریحی و ... بروند. امکانات زیادی مانند سالن بدنسازی، استخر، رستوران دریایی، قایق سواری، بیلیارد و ... در این هتل قرار گرفته ‌اند. رزرو هتل داریوش با قیمت متفاوت انجام می ‌شود. بر اساس اتاق و امکاناتی که درون اتاق وجود دارد هزینه متفاوتی را برای رزرو این هتل پرداخت خواهید کرد.

4. هتل شایان

یکی دیگر از متفاوت ترین هتل های کیش هتل شایان می ‌باشد. هتل شایان ۵ ستاره است و به عنوان با سابقه‌ ترین هتل در این جزیره شناخته می ‌شود. با اینکه هتل شایان قدیمی است بازسازی آن موجب شده تا هتل شایان مدرن و جذاب ‌تر گردد. هتل شایان به عنوان یکی از تمیزترین هتل‌ های جزیره شناخته می‌ شود. این هتل رو به دریا است و شما می‌ توانید اتاق‌ هایی که چشم انداز رو به دریا دارند را برای اقامت تان انتخاب کنید.

دسترسی بی‌ نظیر این هتل به مراکز خرید مراکز تفریحی و ... موجب شده که بسیاری از افراد در هتل شایان اقامت داشته باشند. به دلیل امکانات منحصر به فردی که در هتل شایان قرار گرفته‌ اند شما می ‌توانید اقامتی لذت بخش در این هتل داشته باشید. هزینه رزرو اتاق‌ های هتل شایان بر اساس امکاناتی که دارند تعیین خواهد شد. برخی از اتاق‌ ها که بزرگتر هستند و تعداد تخت ‌های بیشتری دارند. هزینه رزرو بالاتری را به خود اختصاص می‌ دهند.

5. متفاوت ترین هتل های کیش و هتل میراژ

برای رزرو هتل کیش می ‌توانید هتل میراژ را انتخاب کنید. هتل میراژ به عنوان یکی از هتل ‌های نوساز جزیره کیش شناخته می ‌شود. خدمات و امکاناتی که در این هتل قرار گرفته‌ اند بسیار لوکس هستند. هتل میراژ ۸ طبقه است و هر یک از اتاق ‌های این هتل چشم انداز رو به دریا دارند. امکانات زیادی مانند سالن همایش، استخر، کافه و رستوران، کرایه دوچرخه و ... در این هتل قرار گرفته ‌اند. هزینه رزرو این هتل به دلیل امکانات ویژه‌ ای که دارد تا حدودی بالا است. البته شما می ‌توانید برای رزرو این هتل اتاق‌ هایی که امکانات کمتری دارند را انتخاب کنید و هزینه مناسب ‌تری را پرداخت نمایید.

6. هتل پانوراما

یکی دیگر از متفاوت ترین هتل های کیش، هتل پانوراما است. این هتل ۵ ستاره می ‌باشد و در سال ۱۳۹۸ تاسیس گشته است. هتل پانوراما را به عنوان یکی از باشکوه‌ ترین هتل‌ های جزیره می‌ شناسند که امکانات و خدمات زیادی را به مسافرین ارائه می ‌دهد. هتل پانوراما ۱۵ طبقه دارد که هر یک از طبقات دارای اتاق‌ هایی با مساحت بزرگ هستند. دسترسی آسان این هتل به مراکز خرید و مراکز تفریحی مهم‌ ترین مزیت آن به شمار می ‌رود. بسیاری از افرادی که می ‌خواهند در کمترین بازه زمانی به مراکز تفریحی و مراکز خرید بروند. در هتل پانوراما اقامت می ‌نمایند. هزینه رزرو اتاق‌ های هتل پانوراما بر اساس امکاناتی که برای اتاق در نظر گرفته ‌اند متفاوت خواهد بود. شما می ‌توانید طبق بودجه ‌تان یکی از بهترین اتاق‌ های هتل پانوراما را انتخاب کنید.

7. متفاوت ترین هتل های کیش هتل آرامیس پلاس

یکی دیگر از انواع هتل ‌های کیش، هتل آرامیس پلاس می ‌باشد. هتل آرامیس پلاس از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده و با عنوان یکی از مجلل ‌ترین هتل‌ های کیش شناخته می‌ شود. مهمانان با اقامت در این هتل می ‌توانند تجربه لذت بخشی داشته باشند. دسترسی نزدیک این هتل به جاذبه ‌های گردشگری کیش موجب شده تا بسیاری از مسافران برای اقامت این هتل را انتخاب کنند. هتل آرامیس پلاس مانند بسیاری از دیگر هتل‌ های ۵ ستاره دارای امکانات زیادی است.

8. هتل کوروش

هتل کوروش به عنوان یکی دیگر از متفاوت ترین هتل های کیش شناخته می ‌شود. از آنجایی که برای طراحی این هتل از انرژی خورشیدی استفاده کرده ‌اند آن را به عنوان هتل سبز ایران می ‌شناسند. هتل کوروش در میدان پردیس قرار گرفته و به جاذبه‌ های گردشگری کیش بسیار نزدیک است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون