کد خبر: ۴۹۳۳۷
۱۰:۳۴ -۲۴ آبان ۱۴۰۲
نماینده پارس‌آباد در مجلس گفت: برخی نمایندگان خیلی دوست دارند مرتب نطق کنند، تذکر دهند و کارهایی انجام دهند که دیده شوند. این‌ها دنبال شوی انتخاباتی هستند. کار زمانی مفید فایده است که نفع مردم و کشور را به ارمغان بیاورد.

عباس جهانگیرزاده: متر اندازه‌گیری کارکرد یک نماینده در تعداد نطق نیست

نشان تجارت - محمد آیتی: در روزهای گذشته برخی افراد و جریانات به صورت کلی مجلس و به طور خاص عده‌ای از نمایندگان را کم‌کار و بدون خروجی و دستاورد معرفی کردند. برخی افراد اصولگرا که تعداد آن‌ها هم کمک نیست معتقدند مجلس دوازدهم باید انقلابی‌تر از مجلس فعلی باشد و از قرار معلوم پس از گذشت سه سال و نیم از روی کار آمدن مجلس تمام ‌اصولگرای یازدهم، همچنان قانع نشده‌اند.

در همین خصوص، عباس جهانگیرزاده، نماینده پارس ‌آباد در مجلس گفت: همه باید نقد منصفانه را تمرین کنیم. وقتی انتقاد به موضوعات سیاسی آلوده شود سازندگی به بار نخواهد آورد.

او افزود: در ادوار مجلس میزان فعالیت و مشارکت هر نماینده در جلسات مشخص است. ما نمی‌توانیم به خاطر برخی افراد کل یک مجموعه را تخریب کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: شاید در همین مجلس یازدهم برخی از همکاران در ایفای نقش نمایندگانی خود کوتاهی کرده باشند و کارکردشان پایین بوده است و خیلی ساده بگویم سهل‌انگاری در کارشان مشهود بوده است ولی درست نیست که روند کاری عده‌ای را به همه تعمیم دهیم.

جهانگیرزاده اظهار کرد: عده‌ای دوست دارند تنها مسیر تخریب را دنبال کنند تا منفعت‌شان تامین شود. من یکی از منتقدان جدی به عملکرد دولت سیزدهم هستم و حقیقتاً در خیلی از بخش‌ها دولت ضعیف عمل کرده است. مردم کار با خروجی می‌خواهند و همه می‌دانیم که ابتکار عمل دست دولت است و ما قانون‌گذار و ناظریم.

او یادآور شد: ما در این سه و نیم سالی که در مجلس حضور داشتیم بارها جلسات دو شیفت و سه شیفت را تجربه کردیم و بررسی برنامه هفتم توسعه کشور یکی از این نمونه‌ها است. قبول دارم که تعداد جلسات موید کارکرد بالا و پایین مجلس نیست اما اینکه بگوییم کل نمایندگان به فکر مردم و کشور نیستند رعایت انصاف را نکردیم.

نماینده پارس‌آباد در مجلس گفت: نکته دیگر این است که برخی نمایندگان خیلی دوست دارند مرتب نطق کنند، تذکر دهند و کارهایی انجام دهند که دیده شوند این‌ها دنبال شوی انتخاباتی هستند کار زمانی مفید فایده است که نفع مردم و کشور را به ارمغان بیاورد.

جهانگیرزاده در ادامه بیان کرد: مردم بدانند که متر اندازه‌گیری کارکرد یک نماینده در تعداد نطق نیست. برخی نمایندگان در عین شایستگی در خیلی از مواقع شنونده هستند و پس از بررسی حرف‌های کارشناسی با یقین رای می‌دهند. به باور من، این نماینده‌ها بیشتر به وظایف خود عمل کرده‌اند تا آن افرادی که مدام پشت میکروفن حرف می‌زنند و برای هر موضوع کوچکی پشت رییس مجلس می‌روند تا در تلویزیون نشان داده شوند.

منبع: منیبان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون