کد خبر: ۴۹۱۱۹
۲۱:۰۰ -۰۶ آبان ۱۴۰۲
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: برخورد با عرضه‌کنندگان و جمع آوری آیفون سری ۱۴ و ۱۵ در دستور کار قرار گرفت.
جمع‌آوری آیفون سری ۱۴ و ۱۵
نشان تجارت - به گزارش تسنیم ، حسین دشتبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام به منظور مقابله با قاچاق کالا‌های این برند همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود و تمامی عرضه‌کنندگان این دو مدل گوشی توسط کمیته شناسایی قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شناسایی و مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.
 
وی گفت:طرح جمع‌آوری گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۵ در مراکز عرضه و فروش و انبار‌ها در خراسان رضوی نیز آغاز شده است که همچنین بر اساس بخشنامه این ستاد، برخورد با عرضه گوشی برند آیفون در تمام رویه‌های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار دارد.
 
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های ذی‌صلاح دستور برخورد با عرضه گوشی‌های قاچاق را دریافت کرده‌اند و با عرضه‌کنندگان برخورد خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که به آنتن‌دهی گوشی‌های آیفون کمک می‌کنند هم کالای قاچاق بوده و کالا‌هایی همچون دانگل‌های آی‌کاس نیز قاچاق محسوب شده و عرضه آن ممنوع است.
 
دشتبان همچنین درباره گمرکی نبودن اکثر گوشی‌های آیفون سری ۱۴ گفت: بسیاری از سریال‌های این مدل آیفون وارد شده، ثبت گمرکی نشده و از نظر قانونی قاچاق محسوب می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ماه گذشته ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نامه‌ای خواستار برخورد با عرضه این دو سری گوشی‌های آیفون شده بود و از همه آحاد جامعه می‌خواهیم قبل از خرید هر نوع وسیله و کالا استعلام اصالت را انجام دهند.
برچسب ها: نشان تجارت آیفون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون