کد خبر: ۴۶۹۴۰
۱۱:۴۳ -۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:
بوشهر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر از فراخوان اعزام ۱۰ هزار نفری نیروی ماهر به پروژه‌های در حال ساخت پارس جنوبی خبر داد.
پالایشگاه نفت
نشان تجارت - مصدق کشاورزی پنج شنبه شب در نشست با رؤسای ادارات شهرستان‌ها و مسئولان مراکز کاریابی افزود: در کنار این فراخوان، دستور استخدام هزار نفر در مجتمع‌های نفت و گاز به زودی صادر خواهد شد.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر تصریح کرد: فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی به صورت کارورزی در مجتمع‌های نفت، گاز و پتروشیمی مشغول خواهند شد و بعد از اتمام دوره کارورزی به فارغ التحصیلان و همچنین افراد دارای مهارت تضمین شغل داده خواهد شد.
 
کشاورزی با اشاره به ایجاد اشتغال ۲۵ هزار نفری با تاکید استاندار بوشهر در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: استان بوشهر را به عنوان بهشت اشتغال در سال مهار تورم و رشد تولید معرفی خواهیم کرد.
 
وی به شرکت نیروهای فاقد مهارت در دوره‌های مهارتی مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر استان بوشهر تاکید کرد و گفت: نیروهای ماهری که تمایل به کار در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی را دارند می‌توانند جهت نام نویسی به مراکز کاریابی در یکی از شهرستان‌های استان اقدام کنند.
 
کشاورزی با اشاره فراخوان صادره توسط این اداره کل جهت بکار گیری در نیروگاه اتمی و سایر شرکت‌های مستقر در استان گفت تلاش می‌کنیم هر ماه فراخوان اشتغال داشته باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون