کد خبر: ۴۶۰۲۹
۲۳:۴۱ -۲۹ بهمن ۱۴۰۱
معاون فنی و هماهنگی بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور تاکید که مدیریت بحران صرفا شامل مراحلی مانند مقابله و امدادونجات نبوده و باید به اصل پیشگیری نیز توجه شود.

مدیریت بحران فقط امداد و نجات نیست

نشان تجارت - نژاد جهانی با بیان اینکه اصل حاکم بر قانون مدیریت بحران در کشور می‌گوید این کار ناظر بر هماهنگی، سیاست گذاری و برنامه ریزی است که کلید واژه انسجام و تعامل بین دستگاهی را در بر می‌گیرد، گفت: در حوزه مدیریت بحران بخشی توانمندی‌های بسیاری داریم ولی فاقد کلیدواژه کار تیمی و تعامل بین بخشی هستیم که حلقه مفقوده ماست.

معاون فنی و هماهنگی بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: لازم است تا ضمن ترویج مدیریت بحران، افزایش همکاری و تعامل میان دستگاه‌های مختلف با یکدیگر را در نظر گیریم تا ذهن مدیران را آماده کنیم.

وی همچنین مدیریت بحران را صرفا شامل مرحله مقابله و امداد و نجات ندانست و خاطرنشان کرد: باید به اصل مهم پیشگیری بپردازیم و در حوزه کالبدی نیز نگاهی توسعه محور و آینده نگر داشته باشیم.

جهانی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد، بر لزوم بهره‌گیری از بازتوانی روحی و اقتصادی بعد از بحران‌ها تاکید کرد و گفت:‌ در مدیریت بحران بازگشت کسب و کارها به چرخه تولید و اشتغال از نکات مهم است که باید مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌ریزی لازم برای آن انجام شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون