کد خبر: ۴۵۱۵۷
۲۲:۰۰ -۱۹ آذر ۱۴۰۱
سیروان خسروی، خواننده پاپ ایرانی در واکنش به حکم اعدام محسن شکاری از معترضان اعتراضات اخیر، پستی منتشر کرد که در ادامه می‌بینید.

واکنش سیروان خسروی به اعدام محسن شکاری

نشان تجارتسیروان خسروی که درخصوص اعتراضات اخیر پست و استوری های بسیاری منتشر کرده است، اما چندی پیش به یک‌باره تمام پُست‌های صفحه‌ی اینستاگرامش را پاک کرد.

پس از این اتفاق بود که شایعه‌ی بازداشت این دو برادرِ خواننده مطرح شد. این موضوع تا چند روز دهان به دهان می‌چرخید و گاهی در فضای مجازی هم منتشر می‌شد.

اما بعد از چند روز گمانه‌زنی‌های مختلف در فضای مجازی سیروان خسروی در یک استوری اعلام کرده که او و برادرش بازداشت نیستند.

واکنش سیروان خسروی به اعدام محسن شکاری +عکس

واکنش سیروان خسروی به اعدام محسن شکاری +عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
0
در موارد اقتصادی حرفات درسته ،اما در مورد اغتشاشات خیابانی نه.همین امور ایران را در صحنه بین الملل ضعیف وموجب تحریم های بیشتر وعقب ماندگی اقتصادی می شود.
خون هر ایرانی که بر زمین می ریزد ،بسیار دردناکه.اما بدان آرامش و امنیت مردم خصوصا خانم ها وبچه ها با این کارها به خطر افتاده،بیایید ،همه به ایجاد وحدت وصلح وهمدلی کمک کنید،نه زمینه ساز خشونت های بیشتر باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
برو بابا چقدر وراجی میکنی بابا باعث ناامنی شده !با قمه زده ی بنده خدا رو زخمی کرده!اگه به همین مادر خودت با قمه حمله می‌کرد اون وقت همین حرفا رو میزدی!
زبونتون سه متر درازه! هر جای دیگه بودین جرات نداشتین از این غلطا بکنین! برو بابا برو دنبال خوانندگیت چکار داری نمیدونم چرا سلبریتیهای ایران باید حتما تو همه چیز سرک بکشن و دخالت کنن! به شما چه
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
0
0
آقای سیروان به کسانی اعتراض کن که با هوچی گری ،اغوا ودروغ جوان ها را به خیابان کشاندن وباعث نا امنی وترس عمومی شدند.مثل کریمی ها و دایی ها و ناهنرمندان.
مرگ جوانان بسیار غم انگیز است ،از هر گروه و دسته ای که باشند.اما نا امنی اراذل و اوباش سالهاست که مردم را رنج می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
جریان چیه، انگار همه سلبریتی ها تعهد دادند که علیه کشورشان ... زیادی بزنند ،چرا این ها خودشون رو زدن به ... و حقیقت رو کتمان میکنند، ... جوون ها رو تشویق به اغتشاش میکنند و بعد ازشون دفاع!
آخرین اخبار
گوناگون