کد خبر: ۴۳۶۳۷
۲۲:۰۸ -۲۵ مرداد ۱۴۰۱
با پیگیری نمایندگان استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد
نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور خواستار افزایش سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان در استان سیستان و بلوچستان شدند.

نشان تجارت - نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور خواستار افزایش سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان در استان سیستان و بلوچستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری عبدالناصر درخشان، در این دیدار مطالبه مجمع نمایندگان استان با حضور ۶ نماینده در خصوص افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر در این دیدار با اشاره به محرومیت خاص استان و ضرورت نگاه ویژه مسئولین و دولت به این استان اظهار داشت:در شرایط محرومیت و عدم نگاه توسعه گرا به استان سیستان و بلوچستان مهمترین موضوع بحث آموزش و اشتغال است که متاسفانه کمبود نیروی انسانی تربیت شده، استان را در آینده با چالش‌های عمیق تری مواجه خواهد کرد.

نماینده ایرانشهر در این جلسه ضمن مطالبه جدی از معاون رییس جمهور در خصوص افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان به مسئولیت خطیر دست اندرکاران حوزه آموزش کلان کشور در خصوص مناطق محروم اشاره و‌گفت: بدون تربیت نیروی ماهر و جذب و استخدام رسمی فرهنگیان خبره نمیتوانیم استعداد‌های صد‌ها هزار نفر دانش آموز را برای آینده کشف کنیم ضمن اینکه تنها در حوزه انتخابیه ایرانشهر،۲۵۰هزار دانش آموز در ۹ منطقه آموزش و پرورش مشغول تحصیل میباشند که این عدد در کل استان چند برابر می‌شود.

گفتنی است در پایان این نشست، لطیفی رییس سازمان امور استخدامی کشور، با موافقت افزایش سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان برای استان سیستان و بلوچستان، دستور بررسی چگونگی اعمال این افزایش را صادر نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون