کد خبر: ۴۰۷۹۹
۱۵:۱۵ -۱۵ فروردين ۱۴۰۱
یکی از دغدغه‌های زن و شوهر‌های بچه‌دار، برقرار کردن رابطه جنسی است بدون اینکه بچه‌ها متوجه آن شوند یا ببینند و آسیب ببینند. پس چه کار باید بکنند؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
روابط جنسی
نشان تجارتبرقراری رابطه جنسی والدین در حضور کودکان بزرگترین خیانت و جنایت در حق کودکان است چرا که باعث تحریک و بیدار شدن زودرس غریزه جنسی کودکان و عامل تباهی و انحراف اخلاقی آن ها در آینده می شود.زندگی جنسی اغلب زوج ها با به دنیا آمدن فرزند تحت تاثیر قرار می گیرد و شور و حال خود را از دست می دهد چون ممکن است کودکان آنها را ببینند یا صدایشان را بشنوند که باعث وحشت آنها و خجالت والدین بشود. اگر شما نیز جزو آن دسته از والدینی هستید که به خاطر حضور فرزندانتان از برقراری رابطه جنسی خودداری می کنید ، با این بخش همراه شوید تا راز مدیریت و حفظ رابطه زناشویی با وجود فرزندان را بدانید.

دلایل که ممکن است بچه ها رابطه جنسی‌مان را ببینند چیست؟

اما این ها بهانه های خوبی برای سهل انگاری والدین نیست؛ چون کودکان مشاهده صحنه روابط زناشویی والدین را نوعی خشونت می دانند. به ویژه اگر پدر و مادر رفتار درستی با کودک شان نداشته باشد.شاید والدین پیش خودشان فکر کنند که کودک صحنه ای را که دیده، فراموش می کند اما باید گفت تماشای صحنه رابطه جنسی والدین توسط کودک مشکلات روانی متعددی مانند ابهام های سادومازوخیستی (آزارگری-آزارخواهی) در مورد رابطه جنسی، اضطراب و افسردگی، شهوانی شدن کودک، ترس از تنهایی، آسیب پذیری و… به وجود می آورد.هنگامی که کودک به طور اتفاقی شاهد رابطه جنسی پدر و مادر خود بود و یا از اتاق آنها صدایی شنید ممکن است این رفتار پدر و مادر خود را اعمال خشونت تلقی کند و در صورتی که دفعه بعد با در بسته اتاق خواب والدینش روبه رو شود، این ابهام برایش باقی بماند.

چگونه رابطه جنسی با همسرم داشته باشم، بدون اینکه بچه ها متوجه شوند؟

رابطه جنسی برقرار کردن برای زوجینی که فرزند دارند، گاهی سخت است چون حضور فرزند اجازه نمی دهد که زن و شوهر راحت باشند و در زمان های دلخواه رابطه داشته باشند. ما در ادامه راهکارهایی را برایتان آورده ایم.

شخصی را بیاورید تا گاهی از بچه هایتان مراقبت کنند

نمی توان بچه ها را در خانه تنها گذاشت و بعد زن و شوهر به اتاق شان بروند و در را ببندند. اگر کودکان کم سن و سال باشند و هنوز نتوانند درک کنند که پدر و مادر، نیاز به حریم خصوصی دارند، ممکن است با این رفتار گمان کنند که طرد شده اند یا پدر و مادر برای دعوا کردن به اتاق رفته اند. این برداشت های اشتباه، مخصوصا وقتی کودک تنها باشد، باعث ترس و وحشت او می شود. پس بهتر است موقعی که قرار است پدر و مادر رابطه جنسی داشته باشند، یک شخص دیگر بیاید و از آنها مراقبت کند، مثل یک پرستار، مادربزرگ، پدربزرگ و… تا بچه ها تنها نباشند و دچار ترس نشوند.

بچه ها را به خانه اقوام و بستگان ببرید

برای اینکه بتوانید چند ساعتی تنها باشید، می توانید موقتا بچه ها را به خانه اقوام و بستگان ببرید تا چند ساعتی آنجا سرگرم شوند و بمانند تا شما و همسرتان بتوانید کمی با هم تنها باشید و وقت بگذرانید.

بچه ها را خودتان بخوابانید

اگر انتظار داشته باشید بچه ها خودشان به تخت خواب بروند و بخوابند، شاید هرگز این شانس را پیدا نکنید که با همسرتان تنها باشید چون بچه ها دوست ندارند بخوابند، بلکه دوست دارند بیشتر بیدار بمانند و بازی کنند. پس خودتان باید به بچه ها یاد بدهید که مثلا از ۹ شب باید بخوابند و وقتی با آنها تمرین کنید، ساعت خواب شان تنظیم خواهد شد.

در اتاق را قفل کنید

در هنگام رابطه جنسی، در اتاق را قفل کنید تا استرس این را نداشته باشید که نکند بچه ها ناگهان در را باز کنند.

با همسرتان هم زمان به تخت خواب بروید

برخی از زوجین به این صورت هستند که مثلا یکی از آنها زود می خوابد و دیگری هنوز سرگرم بچه ها است و دیر به تخت خواب می رود. این کار را نکنید. به بچه ها یاد بدهید که باید زود بخوابند تا شما و همسرتان هم بخوابید. این کار باعث می شود فرصت زیادی با هم در تنهایی داشته باشید و بتوانید رابطه جنسی و معاشقه داشته باشید.

برای بچه ها فعالیت های لذت بخش و سرگرم کننده طراحی کنید

برای اینکه بچه هایتان در طول روز خودشان سرگرم شوند و لذت ببرند، می توانید بازی های جالب و جذاب و یا فعالیت های جذاب برایشان آماده کنید تا مشغول آن شوند. با سرگرم شدن بچه ها، شما و همسرتان هم می توانید در طول روز با هم بیشتر تنها باشید و از با هم بودن لذت ببرید.

به فرزندان حریم خصوصی را آموزش بدهید

به فرزندتان آموزش بدهید که باید حریم خصوصی پدر و مادر را رعایت کنند وقتی که آنها می خواهند با هم تنها بمانند. یاد بدهید که وقتی در بسته است، نباید آن را باز کنند بلکه ابتدا باید در بزنند تا پدر یا مادر در را باز کند. اگر بچه ها دلیل را پرسیدند، بگویید که پدر و مادر می خواهند به یکدیگر مهربانی کنند و تنها باشند و صحبت کنند. این ها صحبت های آدم بزرگ ها است.

موسیقی در اتاق شان پخش کنید

برای اینکه مطمئن باشید بچه ها صدایتان را نمی شنوند، می توانید در اتاق شان موسیقی پخش کنید تا هم سرگرم شوند و هم صدای شما را نشنوند.

بهترین رفتار و واکنش با کودکی که رابطه جنسی والدینش را دیده چیست؟

در اولین فرصت لباس هایتان را بپوشید و یا با ملحفه روی خود را بپوشانید.
کودک را نزد خود بخوانید به او توجه و خوش رویی نشان دهید و از او بپرسید که با شما کاری داشته که نیمه شب سراغ تان آمده؟
 
در صورتی که کودک از شما سوال پرسید، برایش توضیح دهید چیزی که اتفاقی شاهدش بوده، به معنی دعوا و خشونت بین پدر و مادر نیست، با زبان کودکانه و ساده به او بگویید: وقتی مامان باباها همدیگر را خیلی دوست دارند، یکدیگر را در آغوش می گیرند، نوازش می کنند، می بوسند و می خندند تا عشق شان را به هم نشان دهند.
 
هیچ گاه درباره اصل رابطه زناشویی و فرآیند آن برای کودک توضیح ندهید.
به فرزندانتان بگویید که در مورد آنچه دیده در خارج از خانه و نزد دیگران صحبت نکند سپس کودک تان را به اتاق خوابش هدایت کنید.
 
بعضی از والدین به اشتباه فکر می کنند فرزندان کوچک شان چیزی از رابطه زن و مرد نمی فهمند، بنابراین روابط جنسی خود را آزادانه و در مقابل کودک شان برقرار می کنند، در حالی که حتی یک کودک ۲ ساله حافظه ای بسیار قوی دارد و همه تصاویر و صداهای اطراف را در ذهن خود ثبت و ضبط می کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون