کد خبر: ۳۸۵۶
۱۰:۳۲ -۱۴ خرداد ۱۳۹۶

کاوانی: همیشه سعی کردم مثل باتیستوتا باشم

مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن از الگوی دوران فوتبال خود نام برد و گابریل باتیستوتا را بازیکنی بزرگ دانست که تلاش می کند بازی خود را شبیه به او کند.
ورزش و جوان- به نقل از فیفا، هر چند پاری سن ژرمن نتوانست امسال قهرمانی در لیگ فرانسه را کسب کند ولی ادینسون کاوانی با گلهای خود بار دیگر ارزش خود را نشان داد. او در این فصل در حالی که زلاتان ایبراهیموویچ را در کنار خود نمی دید، موفق شد ۳۵ گل در تمامی رقابت ها به ثمر برساند. او در تیم ملی کشورش نیز توانسته است عملکرد خوبی داشته باشد و به ثمر رساندن ۹ گل در ۱۱ بازی باعث شده است تا اروگوئه در رده سوم انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار داشته باشد.

کاوانی درباره شرایط صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی گفت: خوشبختانه تیم الان شرایط خوبی دارد ولی ۴ بازی خیلی سخت در انتظار ماست که نباید این بازیها را دست کم بگیریم. برابر آرژانتین دیدار بسیار دشواری در انتظار ماست ولی همانقدر که این دیدار اهمیت دارد، دیدار با تیم های پاراگوئه، ونزوئلا و وبولیوی نیز اهمیت دارد و باید با تمام توان برای رسیدن به جام جهانی بجنگیم. من خودم وقتی پیراهن سلسته را به تن می کنم، همیشه نهایت توان و تلاش خودم را در زمین مسابقه نشان می دهم و بتوانیم در جام جهانی حاضر باشیم.

او درباره الگوی فوتبالی خود نیز گفت: من وقتی فوتبال را شروع کردن هافبک بودم ولی وقتی بازیهای خوب باتیستوتا و اهمیت گلزنی را فهمیدم، تصمیم گرفتم تا مهاجم شوم. گل زدن اهمیت زیادی در فوتبال امروزی دارد. فوتبال یعنی گل زدن و از طرفی شما بازیهای باتیستوتا را در تیم ملی و باشگاه های او دیدید که با قدرت در خط حمله کار می کرد و تاثیر بالایی در تیم های خود داشت و به همین خاطر همیشه تلاش کردم تا مثل او باشم و او را الگوی خود می دانم.

ادینسون کاوانی، مهاجم ۲۹ ساله اروگوئه ای پاری سن ژرمن علاقه مند است تا قراردادش با این تیم که در سال ۲۰۱۸ به پایان می رسد را تمدید کند. به همین خاطر او فعلا فصل بعد نیز در جمع پاریسی ها خواهد بود و احتمالا قرارداد خود را نیز با این تیم تمدید کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون