کد خبر: ۳۸۴۶۱
۰۹:۳۰ -۰۲ بهمن ۱۴۰۰
انتشار ویدیو جنجالی از محمدرضا گلزار در کنار یک دختر به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

محمدرضا گلزار

نشان تجارت - محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده و آهنگساز است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می‌باشد. محمدرضا گلزار اصالتا اهل تبریز است. محمدرضا گلزار دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

این روز‌ها ویدیویی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در حال منتشر شدن است که یک دختر بی حجاب با محمدرضا گلزار (که او هم با تیپ بدنسازی است) سلفی ویدیو گرفته است. این ویدیو مونتاژ شده و با نرم افزار‌های موبایل دستکاری شده است و این دختر فقط می‌خواهد معروف شود.

قطعا این ویدیو دستکاری شده و مونتاژ است چرا که اگر از دنبال کنندگان آقای گلزار باشید می‌دانید که ایشان در انتشار تصاویر در کنار دختر‌ها و خانم‌ها بسیار دقت به خرج می‌دهند و از کم حاشیه‌ترین‌های این موضوع به شمار می‌آیند. جنجال این روز‌ها انتشار ویدیویی از گریه کردن دختر‌های دهه هشتادی برای گلزار! این روز‌ها ویدیویی از مصاحبه با چند طرفدار دهه هشتادی محمدرضا گلزار منتشر شده که در آن ویدیو این دختر‌ها برای محمدرضا گلزار گریه می‌کنند و می‌گویند دوست دارن در دنیای بدون گلزار نباشند! کارشناسان و شخصیت‌های زیادی به این ویدیو واکنش نشان دادند که اکثر آن‌ها واکنش منفی بود. سوپر استاری برای تمام فصول: گلزار محبوب چهار نسل! جالب است که محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده، ورزشکار و ... طرفداران زیادی در میان نسل‌های دهه شصت، هفتاد و هشتاد و نود دارد! و طرفداران او واقعا دو آتیشه هستند که نمونه‌ای از آن را در ویدیو منتشر شده این روز‌ها قابل لمس است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون