کد خبر: ۳۸۱۱۸
۲۱:۰۰ -۲۱ دی ۱۴۰۰
اشتباه خانم‌ها در پوشش و مد به انتخاب لباس‌های نامناسب ختم نمی‌شود، بلکه رعایت نکردن برخی از قوانین مد و لباس بدون داشتن علم کافی، باعث می‌شود که این اشتباهات را انجام دهند.

مد و فشن

نشان تجارت - برای اینکه به اشتباهات مد در خانم‌ها پی ببرید باید به نکاتی اصولی در مورد پوشش و استایل خانم‌ها و ترکیب رنگ‌های لباس خود دقت کنید.

برخی از کلیشه‌های اجتماعی در مورد مد و استایل خانم‌های ایرانی باعث می‌شود که ظاهر یک تیپ را بطور کلی تخریب کند. 

پوشیدن لباس‌های ساده و یک دست

اغلب خانم‌ها از پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های مختلف امتناع می‌کنند. شاید دلیل این موضوع عدم اعتماد به نفس کافی یا تردید داشتن در ست کردن لباس‌ها با یکدیگر باشد.

داشتن ظاهری ساده و بدون طرح در لباس، ظاهری کسل کننده و خنثی را برای شما ایجاد می‌کند.

شما هم اگر دوست دارید ظاهری جذاب و منحصر به فرد را تجربه کنید، باید کمی انتخاب‌های جسورانه‌تری در بین لباس‌های خود داشته باشید.

ست کردن لباس‌هایی که پارچه طرح‌دار دارند، باعث می‌شود ظاهر زنانه‌تر و هوشمندانه‌تری داشته باشید.

شستن بیش از حد لباس‌های جین

برخی از لباس‌های جین دارای جنس و رنگی حساس هستند که در برابر شستشو، دوام بالایی ندارند. شستن بیش از اندازه لباس‌های جین، باعث از دست دادن فرم و ظاهر اولیه لباس می‌شود.

خاصیت شلوار‌های جین در مدت زمانی است که از آن شلوار استفاده می‌کنید. به مرور زمان شلوار فرم بدن شما را به خود می‌گیرد و بهتر از روز اول روی پای شما می‌ایستد؛ بنابراین تا زمانی که شلوار جین شما قالب و فرم پا‌های شما را به خود نگرفته است، آن را نشویید.

ترکیب یک رنگ شاد

برخی از خانم‌ها از ترکیب کردن رنگ‌های مختلف و شاد در استایل خود امتناع می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که استایل جذاب و خاصی نداشته باشند. پوشیدن لباس‌های خوش رنگ و رنگ‌های روشن و شاد در تیپ و ظاهر زنانه، جذابیت خاصی دارد.

حتی بعضی افرادی که اهل تیپ‌های شاد هستند نیز در استایل خود یک رنگ بکار می‌برند و این یک اشتباه در شکل دادن یک استایل بشمار می‌رود. تنوع دادن به رنگ‌ها در تیپ زنانه ظاهری شیک و منحصر به فرد را برای شما رقم می‌زند.

استفاده نکردن از اکسسوری

اغلب طراحان مطرح مد دنیا، تاکید بسیاری روی استفاده از اکسسوری‌ها در استایل زنانه و مردانه دارند.

استفاده از اکسسوری مناسب بایستی طبق ظاهر کلی تیپ انتخاب شود و مطابق با سبک یک استایل باشد.

استفاده از جواهرات در استایل مهمانی و مجلسی بسیار مهم است، بطوری که در ۵۰% از جذابیت تیپ شما نقش دارند.

اکسسوری‌هایی که مناسب برای استایل روزمره زنانه است، می‌تواند از نوع دستبند‌های چرم یا سنگی و گردن بند‌های سنگ و طرح‌های فانتزی باشد.

منبع: بوق خبر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون