کد خبر: ۳۷۹۶۴
۱۲:۰۰ -۱۷ دی ۱۴۰۰
باوجود اینکه استقلال در صدر جدول رده بندی قرار دارد، اما هواداران این تیم از شرایط فنی آن رضایت کامل نداشته و نسبت به آینده این تیم احساس نگرانی می‌کنند.

چرا استقلالی‌ها با وجود صدرنشینی نگران هستند؟

نشان تجارتتیم فوتبال استقلال با گذشت ۱۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر تنها تیم بدون شکست و با بهترین عملکرد در خط دفاعی در صدر جدول قرار دارد، اما با این وجود عده‌ای از هواداران و حتی پیشکسوتان باشگاه از شرایط تیم شان رضایت نداشته و برای آینده این تیم ابراز نگرانی می‌کنند. نزدیک شدن تدریجی رقیب سنتی در جدول به این تیم هم باعث افزایش این نگرانی‌ها می‌شود؛ و میزان این انتقادات پس از ثبت نتیجه مساوی در اراک مقابل آلومینیوم هم افزایش یافت.

اما چه شده که این روزها هواداران تیم صدرنشین انتقاداتشان از آن بیشتر شده و حتی میزان این انتقادات در پاره‌ای مواقع تمرکز اعضای تیم را هم بر هم می‌زند و مطالبات هواداران این تیم از کادر فنی شان چیست؟

استقلال تیمی است که فلسفه فوتبال آن از ابتدا بر پایه فوتبال تهاجمی استوار بوده و حتی آمار و ارقام همه تاریخ این باشگاه هم این موضوع را نشان می‌دهد. آبی‌پوشان در ۲۰ دوره گذشته این مسابقات با ۴۶۷ گل زده تهاجمی‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر هستند. اما آنها هفته‌هاست با اتکا بر قوای بالا و استحکام خوب خط دفاعی خود امتیازگیری کرده و در بُعد حمله تیم زهرداری نشان نمی‌دهند.

با اینکه آبی‌پوشان تنها تیم بدون شکست فصل بوده و امتیازات لازم هم برای قرار گرفتن در صدر جدول اندوخته‌اند، اما بازی‌های دفاعی و نه چندان زیبای این تیم به خصوص در هفته‌های اخیر مقابل سپاهان، فولاد و آلومینیوم از یک سو و نزدیک شدن رقیب سنتی این تیم به آنها در صدر جدول از سوی دیگر نگرانی‌هایی را نزد هوادارانشان ایجاد کرده تا خروجی این نگرانی‌ها انتقاداتی شود که با گستره فراوان در نوع ادبیات گفتاری و نوشتاری نسبت به این تیم و به خصوص کادر فنی بیان می‌شود.

کادر فنی آبی‌پوشان از سوی هواداران بابت ارائه این نوع فوتبال تحت فشار قرار دارند و آنها با پذیرفتن این واقعیت در تلاش هستند تا در هفته‌های پیش رو با ارائه فوتبالی تهاجمی‌تر نسبت به قبل، از فشار این انتقادات بکاهند.

تیم استقلال در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است و این بازی نخستین فرصت مجیدی و دستیارانش است تا مقابل این تیم دونده و خوش ساختار خودی نشان داده و با کسب پیروزی مقتدرانه در پی ارائه فوتبالی تهاجمی، از میزان فشارهای وارده بکاهند. دیدار آبی‌پوشان تهران و مس رفسنجان که در رده‌های اول و چهارم جدول ایستاده‌اند از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۸ دی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون