کد خبر: ۳۷۶۶
۲۳:۳۱ -۱۱ خرداد ۱۳۹۶
یک جام و دو انگیزه متفاوت
جیان لوئیجی بوفون می تواند مسن ترین فاتح لیگ قهرمانان اروپا باشد و رکورد هموطن خود پائلو مالدینی را بشکند.
ورزش و جوان- جیان لوئیجی بوفون می تواند مسن ترین فاتح لیگ قهرمانان اروپا باشد و رکورد هموطن خود پائلو مالدینی را بشکند. اگر این اتفاق بیفتد و یوونتوس قهرمان اروپا شود برای بوفون بسیار رومانتیک خواهد بود اما فراموش نکنید که حریف آنها رئال مادرید است که به سختی فینال ها را از دست می دهد. باید دید این غول اسپانیایی چه تدابیری برای عبور از دیوار دفاعی مستحکم یوونتوس اندیشیده است.

یوونتوس در 12 دیدار تنها 3 گل دریافت کرده است آمار گویای همه چیز است، اما رئال مادرید کاملا به نقاط ضعف بوفون آگاه است و می داند که او در کرنرها و توپ های هوایی تاحدودی ضعف دارد.
 
بوفون یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال است اما ناگفته نماند که در سن 39 سالگی قطعا چابکی دوران جوانی را نخواهد داشت. حتی در دو دیدار مقابل موناکو، خروج های او در پاره ای از مواقع نگران کننده بود.

نکته جالب اینجاست که در آن سوی زمین، نقطه قوت رونالدو دقیقا جایی است که بوفون در آن ضعف دارد. جیان لوئیجی بوفون در تالار افتخارات خود، مدال های رنگارنگی دارد که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، نقطه کور این افتخارات است، به همین دلیل بوفون مصمم است که از این فرصت استفاده کرده و قهرمان معتبرترین رقابت های باشگاهی در اروپا شود.

لیگ قهرمانان اروپا نیازمند یک قهرمان ایتالیایی است
یوونتوس در این فصل لیگ قهرمانان اروپا از همان ابتدا در قد و قواره یک مدعی ظاهر شد. در سال های اخیر تیم های آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی توانسته اند جام قهرمانی را به خانه ببرند و اکنون نوبت ایتالیایی هاست. یوونتوس دو سال پیش نیز به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما 3-1 مغلوب بارسلونا شد. اما پر واضح است که این یوونتوس تفاوت های زیادی با نسخه قبلی خود دارد. در تیم فعلی آنها نه تنها در خط دفاعی بسیار مستحکم هستند بلکه در خط آتش نیز با حضور ماریو مانزوکیچ و پائولو دیبالا بسیار خطرناک هستند.

در هر حال دنیای فوتبال در انتظار این دیدار مهیج است. از یک سو رئال مادرید با ترکیب کهکشانی خود و از سوی دیگر تیم زحمتکش یوونتوس با کارگروهی کم نظیر و دفاع پولادین قرار دارد که باید دید در نهایت جام توسط کدام کاپیتان بلند خواهد شد.

مترجم: محمود ظهوری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون