کد خبر: ۳۷۵۹۳
۲۰:۳۰ -۰۶ دی ۱۴۰۰
دنیز دایی دختر اول علی دایی فوتبالیست بسیار محبوب ایرانی می‌باشد که به مناسبت کریسمس تصویری جذاب از خود منتشر کرد.

دختر اول علی دایی

نشان تجارت - دنیز دایی دختر جذاب آقای علی دایی شهریار ایران می‌باشد که البته از پدر دور مانده و همراه با مادرش مریم سال هاست که در لندن زندگی می‌کند. وی تماما با فرهنگ اروپایی بزرگ شده و حتی نوشتار ایرانی را به خوبی بلد نیست.

دختر اول علی دایی با تصاویر کریسمسی خبرساز شد + عکس

البته در این موضوع مقصر خودش نیست، چون از آداب و رسوم ایران دور است، اما ظاهرا مامان جانش هم کم کاری کرده و حالا دنیز چیز زیادی از ایران نمی‌داند. وی فرزند اول علی دایی‌ می‌باشد که خیلی‌ها هنوز او را نمیشناسند و حتی شاید خبر ندارند که دنیزی وجود دارد، اما به هر حال دنیز دایی دختری موفق و باهوش است که از لحاظ محبوبیت هم به پدرش رفته.

اما این روز‌ها در کشور‌های اروپایی حال و هوای کریسمس دیدنی جذاب شده. دنیز هم به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که در کنار درخت کریسمسی زیبا ایستاده است. او دختری ورزشکار و خوش پوش و اهل رقص حرفه‌ای نیز می‌باشد.

دختر اول علی دایی با تصاویر کریسمسی خبرساز شد + عکس

اما نیز دایی در این میان تصویری همراه با و پسر استوری کرد و آن را خانواده خطاب نمود. با توجه به اینکه وی برادری ندارد و از فامیل و خانواده هم دور است این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمد که آن‌ها کی هستند و دلیل خطاب دنیز چیست!

جدا از این زیر پست کریسمسی دنیز خانمی سن بالا هم با عنوان مادر قربون صدقه دنیز خانم رفته اند که کابران حدس زدند مادربزرگ او باشد. (یعنی مادره مادر)

صفحه اینستاگرام دنیز دایی deniz_daei است.

علی دایی سال ۱۳۸۳ با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد، ولی این ازدواج اول وی نبود و قبل‌تر از آن ازدواج ناموفقی با دختری به نام مریم داشت که مادر دنیز است. در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون