کد خبر: ۳۶۹۷۸
۲۲:۴۵ -۱۸ آذر ۱۴۰۰
مهراوه شریفی نیا بازیگری دوست داشتنی است که اینبار با تیپ رنگی و شادش دلبری کرد، اما با بغل کردن آقای بازیگر در تئاتر برای خود حاشیه ساخت.

مهراوه شریفی نیا

نشان تجارت - مهراوه شریفی نیا بازیگر معروف و البته محبوب ایرانی است که در فیلم و سریال‌های بسیاری حضور داشته، اما اگر بخواهیم به بهترین آن‌ها اشاره کنیم باید سریال "کیمیا" را بگوییم که قسمت‌های زیادی هم داشت و مهراوه خانم در نقش اصلی نیز بود.

عکسی باورنکردنی از بازیگر مرد در آغوش مهراوه شریفی نیا! + عکس

مهراوه دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می‌باشد که پدرش را به نوعی آچار فرانسه سینما می‌دانند و مادرش را هم از هنرمندان پیشکسوت و خفن. مهراوه شریفی نیا با وجود اینکه توسط مادر و پدرش به این عرصه پا گذاشت، اما خودش هم استعداد خوبی در این راه داشت و توانست جدا از نام خانوادگی اش خود را نشان دهد و بالا بیاید.

این بازیگر جذاب و دوست داشتنی در اینستاگرام فعالیت آن چنان زیادی ندارد، اما بیش از ۶۰۰ هزار کاربر دنبال کننده او نیز هستند. در ادامه یکی از تصاویر او را با شالی رنگی مشاهده می‌کنید.

وقتی خانم بازیگر امیر جعفری را در آغوش می‌گیرد!

مهراوه شریفی نیا از بی حاشیه‌ترین هنرمندان کشور است که علاقه‌ای به نشان دادن خود با این موارد ندارد، اما گاهی نوع پوشش و یا حرکاتش موضوعی برای سوژه کابران می‌شود. در ادامه نمونه‌ای از آن را می‌بینید که خانم بازیگر در تئاتر امیر جعفری را در آغوش گرفته. ظاهرا سینما در برخی موارد نه سانسور چی دارد و نه ارشاد و مسئولی، تئاتر از ان بدتر!

این تصویر در در فضای مجازی منتشر شده است و خیلی‌ها نوشتند می‌دانیم تئاتر است، اما اینجا ایران است و قوانینی دارد.

پوشش جنالی مهراوه در خارج

مهراوه شریفی نیا چهره‌ای نچرال و در عین حال بسیار زیبایی دارد. به تازگی عکسی از مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور در حال دست به دست شدن است که خانم بازیگر با توجه به اندام تو پری که دارد پوشش چندان مناسبی انتخاب نکرده بود و این موضوع از چشمان تیزبین در شبکه‌های اجتماعی دور نماند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون