کد خبر: ۳۵۸۳۰
۱۱:۳۰ -۱۶ آبان ۱۴۰۰
ریحانه پارسا در اینستاگرام خود فسادانگیزترین عکس از خود را منتشر و الفاظ ناشایستی را زده است که از او بعید هم نبود.

حرف‌های رکیک ریحانه پارسا

نشان تجارتریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعداد‌های نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای ریحانه پارسا قابل تصور بودند، اما به یک باره همه چیز تغییر کرد.  ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا کم کم پل‌های پشت سرش را یک به یک خراب کرد و حالا در ریحانه پارسا جدیدترین اقدام تصویری کاملا برهنه  از خودش منتشر کرد!.

ریحانه در ترکیه مدام فاز عوض می‌کرد یک روز سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. ریحانه البته در این چند دو سال حضور در ترکیه با چندین نفر هم رابطه داشت از امیر تتلو و پویان مختاری گرفته تا اِلشمن و اشکان مستیی.

این افراد همه و همه ریحانه را به منجلاب فساد کشاندند و او را به جای رساندند که بی پروا و بدون هیچ شرمی تصویر کاملا برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد.

آینده ریحانه پارسا با فعالیتی که در فضای مجازی دارد و کار‌هایی که برای دیده شدن می‌کند غیر قابل پیش بینی است، این چهره پر حاشیه از هیچ کاری برای دیده شدن کوتاهی نمی‌کند و هر روز جنجال دیگری در فضای مجازی می‌سازد. اما رفتار‌های عجیب او نمایانگر سلامت روحی‌اش نیست.

او با انتشار تصویر خود در حالی که مشروبات الکلی در دست دارد حرف‌های ناشایستی درباره خودش به مخاطبانش زد که تعجب همه را بر انگیخت!

حرف‌های رکیک ریحانه پارسا موقع مشروب خوردن! + عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون