کد خبر: ۳۵۸۰
۱۸:۰۵ -۰۸ خرداد ۱۳۹۶
امیدوارم ورزش از دلالی، مافیا و بدی‌ها پاک شود
مدیرعامل مستعفی آلومینیوم اراک می‌گوید عقب مانده‌های سیاست چون جایی در این حوزه پیدا نکرده‌اند وارد ورزش شده‌اند. او تاکید دارد با تجربه‌ای که در سیاست و ورزش داشته کثیف‌تر از حوزه ورزش جایی ندیده است.

ورزش و جوان- علی‌اکبر محمودی با بیان اینکه روز جمعه از سمت مدیرعاملی باشگاه آلومینیوم اراک استعفا داده است، درباره علت این کارش، بیان کرد: من در باشگاه عزم راسخی ندیدم که بخواهم بودجه تیم را تعیین کنم. از قبل از عید به ما اعلام کردند که مراحل قانونی تصویب بودجه باشگاه را طی کنیم به همین خاطر ۱۰، ۱۵ جلسه هیات مدیره برگزار شد اما فردی که با رانت وارد هیات مدیره شده بود این مساله را از دستور جلسه خارج کرد و باشگاه را روی هوا نگه داشت. دلیل کار او هم این بود که من یک بار در هیات مدیره کارخانه از خجالتش در آمده بودم. من احساس کردم که اینها می‌خواهند ما را سر کار بگذارند برای همین استعفایم را اعلام کردم. شاید آنها با من مشکل داشتند که کار باشگاه را عقب می‌انداختند.

او درباره مهدی پاشازاده که در نیم فصل دوم هدایت این تیم را بر عهده داشت و نتایج خوبی با آلومینیوم کسب کرد، گفت: پاشازاده خیلی مرد است و مردترین مربی است که من تا به حال دیده‌ام. او یک «جنتلمن» است اما ما شرمنده او شدیم. ما با رفاقت ایستادیم که تیم را نگه داریم ولی آقایان جلوی ما یک حرف می‌زدند و پشت سر ما حرف دیگری به زبان می‌آوردند. من فکر می‌کنم مشکل آنها با من بوده چون معمولا آدم‌های کوچک نمی‌توانند آدم‌های بزرگتر از خودشان را در کنارشان تحمل کنند. من زمانی که به باشگاه آمدم هرگونه فعالیت سیاسی را در مجموعه ممنوع کردم و نگذاشتم بودجه باشگاه که صرف هزینه‌های متفرقه می‌شد حیف و میل شود و این به مزاق آقایان خوش نیامد.

مدیرعامل مستعفی آلومینیوم اراک افزود: مهدی پاشازاده آدم سفارش‌ناپذیر و سالمی بود. او بلد نیست بازیکنی که ۵۰ میلیون قیمت دارد را ۳۰۰ میلیون به باشگاه تحمیل کند. بلد نیست بازیکنی که رباط صلیبی‌اش پاره شده را به تیم بیاورد. اینها همه رضایت آقایان را تامین نکرد. ما در هیات مدیره‌مان فردی را داریم که نمی‌توانست مثل قبل از روی سکو به سرمربی زنگ بزند و ارنج تیم را تغییر دهد. اینها با شخصیت سالم من و پاشازاده مشکل داشتند.

محمودی با بیان اینکه نگذاشته پولی که حق بازیکنان تیم است جای دیگری خرج شود، خاطرنشان کرد: من و مهدی شبیه هم فکر می‌کنیم. من پرسپولیسی هستم و هفته اول که آمدم ۱۰ نفر با من جلسه گذاشتند و به فلان اسطوره پرسپولیس زنگ می‌زدند که سرمربی تیم باشد. این در حالی بود که تنها دو هفته از آمدن پاشازاده می‌گذشت ولی من اجازه چنین کاری را به آنها ندادم.

او با تاکید بر اینکه پاشازاده با نداری‌های باشگاه ساخت، گفت: پاشازاده حتی از جیب خودش هم برای آرام کردن رختکن تیم هزینه کرد. او جلوی خرابکاری‌های تیم را گرفت. پاشازاده تیمی که ۹ بازیکن اصلی‌اش در نیم فصل رفته بودند را با جوانان در لیگ یک حفظ کرد. اینکه چرا با من و مهدی مشکل داشتند و چرا برخی از اعضای هیات مدیره هم‌صدا با تیم خیبر حرف از تبانی می‌زدند هنوز برای من سوال است. من برای مهدی پاشازاده روزهای روشنی می‌بینم ولی برای دوستانی که در باشگاه بودند آرزو دارم که به تباهی نروند.

مدیرعامل مستعفی آلومینیوم اراک در ادامه بیان کرد: من در سیاست حضور داشتم. فکر می‌کردم فضای سیاست پاک نیست ولی وقتی به ورزش آمدم فهمیدم بدتر و کثیف‌تر از ورزش وجود ندارد. دلیل آن هم این است که عقب‌مانده‌های سیاست که جایی در آن حوزه پیدا نکرده‌اند وارد ورزش شده‌اند. امیدوارم عزمی جزم شود تا ورزش از دلالی و مافیا و این بدی‌ها پاک شود.

محمودی با بیان اینکه در چهار بازی آخرشان هیچ پولی در باشگاه نبوده، اظهار کرد: ما حتی نمی‌توانستیم برای دیدار با بادران به تهران برویم. من هم لج کردم و نامه زدم اگر می‌توانید تیم را به تهران بفرستید. از طرف دفاتر ارگان‌های استان مرکزی به من زنگ زدند که بازی فردا را بروید تا آبروی شهر اراک نرود. من هم گفتم ۱۰ میلیون هزینه سفر را تامین کنید تا ما به تهران برویم. یک شهر جمع شدند ولی نتوانستند حتی ۱۰ میلیون تومان جمع کنند و من آخر خودم پول سفر را دادم.

او افزود: من برای بازی با نساجی به بازیکنان از جیبم پاداش دادم تا انگیزه برای آنها ایجاد شود تا معادلات ته جدول به هم نخورد. خدا را شکر در آن دیدار پیروز شدیم.

مدیرعامل مستعفی آلومینیوم اراک در پایان گفت: در کل باید بگویم ما تلاش‌مان را کردیم ولی آقایان نخواستند که باشگاه آلومینیوم به کارش ادامه دهد حتی شایعه درست شد که هیات مدیره باشگاه از محمودی به خاطر شایعه تبانی در دیدار مقابل فجرسپاسی ناراحتند و او نتوانسته جواب آنها را بدهد و به همین خاطر استعفا داده است. این مساله خنده‌دار است چون من قبل از تمامی این اتفاقات سه بار استعفا داده بودم. این آقایان حتی حاضرند تیم شهر خودشان را هم بدنام کنند. من با یک عده خاص! طرف بودم و دیگر انگیزه‌ای برای کار نداشتم و ترجیح دادم کنار بکشم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون