کد خبر: ۳۴۸۸۲
۱۰:۰۵ -۲۰ مهر ۱۴۰۰
سحر قریشی بازیگر جنجالی ایرانی است که طبق معمول همیشه با تیپ و استایلی ناجور دل آقایان را برد.

نشان تجارت - سحر قریشی بازیگر جوان و خوشگل ایرانی است که خیلی زود تر از چیزی که در واقعیت وجود دارد معروف شد. وی با بازی در سریال «دلنوازان» پا به دنیای بازیگری و قاب تلویزیون گذاشت که ظاهرا با همان سریال هم دل کارگردانان را برد!

سحر قریشی از همان ابتدا هم چهره زیبایی داشت چه برسد به حالا که تبدیل به یک شاخ سینمایی شده است. قریشی ظاهرا برای بسیاری از خانم های بازیگر یک رقیب سرسخت شده. به گونه ای که بعضی از آن ها می گویند اگر سحر قریشی در فلان فیلم حضور دارد ما بازی نمی کنیم!

استایل سحر قریشی

بعضی دیگر هم ادعا دارند که قریشی یک تنه همه نقش های خوب را گرفته و کارگردانان را جادو کرده است. به طور مثال مرجانه گلچین چندی پیش اعتراضی داشت که چرا عوامل فیلم ها تنها خانم هایی که به پارتی های شبانه می روند را انتخاب می کنند!

ناگفته نماند سحر قریشی تنها مدت کوتاهی پس از شهرت در دلنوازان از همسر خود طلاق گرفت و پس از آن هم رابطه هایی کوتاه با آقایان داشته که بعد از اینکه رابطه اش لو میرفت ادعا می کرد ما محرم بوده ایم. از این ها که بگذریم عکسی از خانم بازیگر منتشر شده که پوششی بسیار نامناسب دارد و ظاهرا به نظر او هر چه بیشتر بدن را بیرون بریزد با کلاس تر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون