کد خبر: ۳۳۳۳۲
۲۳:۰۶ -۱۰ شهريور ۱۴۰۰
رییس دفتر رییس جمهوری در حکمی مهدی مجاهد را به سمت «معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهوری» منصوب کرد.

نشان تجارتغلامحسین اسماعیلی در این حکم خطاب به مهدی مجاهد تاکید کرد: نظر به تعهد، تجارب ارزنده و توانایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهوی" منصوب می‌شوید.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: انتظار دارد با تشریک مساعی سایر همکاران و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها، در انجام وظایف محوله و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با هیات محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید. توفیقات آن جناب را در خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رییس دفتر رییس جمهوری همچنین با تقدیر از خدمات احمد شمس در طول دوران تصدی معاونت هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهوری، وی را به سمت مشاور رییس دفتر رییس جمهوری منصوب کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون