کد خبر: ۳۳۲۶
۱۲:۵۸ -۰۳ خرداد ۱۳۹۶

کومان به شایعه جدایی خود از بایرن‌مونیخ پایان داد

بازیکن با استعداد و فرانسوی بایرن مونیخ به شایعه جدایی خود از این تیم پایان داد و تاکید کرد که در این تیم می‌ماند.
ورزش و جوان- به نقل از بیلد، کینگسلی کومان یکی از بازیکنانی بود که با وجود درخشش در زمان پپ گواردیولا، در دوران حضور کارلو آنچلوتی فرصت زیادی به او نرسید. همین موضوع باعث شده است خبرهای زیادی درباره جدایی او از باواریایی‌ها به گوش برسد.

کومان در مورد احتمال جدایی از بایرن مونیخ اظهار کرد: به صراحت بگویم که در بایرن احساس خوشحالی می‌کنم. فصل نخست حضور در بایرن بسیار خوب بود اما  فصل دوم سخت بود. با این حال با مدیران باشگاه و سرمربی تیم صحبت کردم. آنها به من نیاز دارند. دلیلی برای جدایی نمی‌بینم.

او ادامه‌ داد: در دو فصل حضورم در بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شدم. اجازه نمی‌دهم  بازی کردن کم در بایرن روی من تاثیر بگذارد. به هر حال بایرن باشگاه بزرگی است و طبیعی است که فرصت بازی کردن در  این  تیم بسیار به سختی به دست می‌آید. در بایرن مونیخ  نباید بی‌تجربه عمل کرد. در اینجا یک بازیکن نیاز به ثابت کردن خود دارد نه تماشا کردن دیگران.

کومان در پایان سخنانش گفت‌: بایرن مونیخ منتظر هیچ بازیکنی نمی‌ماند. در اینجا اگر یک بازیکن آماده نباشد، جایگاهش را از دست می‌دهد و آسیب دیدگی هم باعث نمی‌شود باشگاه منتظر یک بازیکن بماند. در بایرن بازیکنان بزرگ بازی می‌کنند  که به نماد باشگاه تبدیل شدند. با این حال یک بازیکن جوان باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی، بزرگان را هم پشت‌سر بگذارد و خود را ثابت کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون