کد خبر: ۳۲۹۵۸
۰۹:۵۸ -۳۰ مرداد ۱۴۰۰
علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی فاینورد در جریان دیدار تیمش حرکتی زیبا انجام داد که مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

علیرضا جهانبخش

نشان تجارتشب گذشته تیم فوتبال فاینورد در جریان رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا در خانه الفسبورگ سوئد به میدان رفت و با ۵ گل به برتری دست یافت. در این بازی جهانبخش عملکرد درخشانی داشت و موفق به گلزنی برای تیمش هم شد. او در یک صحنه هنگامی که بازیکن حریف به دوربین فیلمبرداری برخورد کرد، به فیلمبردار کمک کرد تا دوربینش را بار دیگر بر روی زمین نصب کند.

همین موضوع باعث شد تا توییتر باشگاه فاینورد نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد و نوشت: به گل نیاز دارید یا کمک؟ با علیرضا تماس بگیرید.

جهانبخش در پایان این مسابقه درباره کمک کردنش به فیلمبردار گفت: کار آن پسر (بازیکن الفسبورگ) خیلی هوشمندانه نبود. بعد از اتفاقی که رخ داد فکر کردم که باید به فیلمبردار کمک کنم. مارکوس پدرسن هم لحظاتی کمک کرد. سعی کردیم دوباره دوربین را عمودی قرار بدهیم. من باید به او (فیلمبردار) کمک می‌کردم و این کار را انجام دادم.

بازیکن ایرانی فاینورد درباره برد پر گل تیمش هم تصریح کرد: بازی فوق العاده‌ای بود. در نیمه اول سه گل زدیم و در نیمه دوم به گلزنی ادامه دادیم. ما خوب کار کردیم و بهتر از این نمی‌شود، اما بازی برگشت در چمن مصنوعی دشوار است.

جهانبخش افزود: نمی‌گویم بازی برگشت آسان است. با تمام توان برای برد به زمین می‌رویم و سعی می‌کنیم با بسته نگه داشتن دروازه خود به مرحله گروهی راه یابیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون