کد خبر: ۳۱۵۷۱
۱۰:۰۳ -۳۱ تير ۱۴۰۰
زمان پرداخت دارایی‌های کاربران کریپتولند
از بسته شدن صرافی رمزارز کریپتولند نزدیک به دو ماه می‌گذرد و کاربران این صرافی در حالی در آخرین تجمع خود که روز دوشنبه مقابل دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی برگزار شد، خواستار بازگشت دارایی‌های ریالی و رمزارزی خود هستند که شبهه کمبود رمزارز‌ها برای برگرداندن دارایی شان بیش از گذشته قوت گرفته است.

ارزهای دیجیتال

نشان تجارتنزدیک به سه هفته از ثبت نام کاربران صرافی کریپتولند در این سایت برای بازگشت دارایی شان می‌گذرد و در حالی بازپرس پرونده مدعی است طی امروز و فردا دارایی‌های ریالی کاربران عودت می‌شود که بار‌ها این وعده داده شده، ولی عملی نشده است.

هشتگ حامی_کاربران_کریپتولند ترند شد

کاربران صرافی کریپتولند در حالی ناامید از وعده‌های چند باره بازپرس پرونده برای بازگشت دارایی‌های خود هستند که چند روز است طوفان توئیتری به پا کرده اند. در این راستا طی یک هفته گذشته هشتگ حامی_کاربران_کریپتولند ترند شده است.

کاربران این صرافی بار‌ها با ارسال درخواست خواستار بازتاب اعتراض آن‌ها شده اند. هرچند تقاضای آن‌ها تنها دست یافتن به دارایی‌های خودشان است که قرار بود قبل از انتخابات ریاست جمهوری پرداخت شود و اکنون هفته‌ها از آن زمان می‌گذرد، ولی کسی در قوه قضائیه پاسخگو نیست.

آخرین خبر از زمان پرداخت دارایی‌های کاربران کریپتولند

نماینده دادستان زمان پرداخت دارایی‌های ریالی کاربران را به امروز و فردا موکول کرده است. در این میان آنچه بیش از همه موجب نگرانی کاربران این صرافی است، قوت گرفتن شایعه خالی فروشی مدیرعامل این صرافی است؛ به این معنا که کاربران رمزارزی خریداری نمی‌کردند و تنها عددی به آن‌ها نمایش داده می‌شده است.

در این راستا یک کارشناس بلاکچین با بیان اینکه امکان خالی فروشی سینا استوی وجود ندارد، گفت: از آنجا که صرافی کریپتولند به صرافی بایننس وصل بوده و در واقع بروکر بایننس بوده و یک مستر اکانت و زیرمجموعه داشته، لذا امکان خالی فروشی وجود نداشته مگر اینکه احتمالا این شخص داخل بایننس رمزارز‌ها را به کیف پول دیگری به صورتی داخلی و p.p انتقال داده است و این کار بر بستر بلاکچین قابل پیگیری نیست، ولی امکان ردیابی آن وجود دارد.

مگر پول کریپتولندی‌ها گوشت قربانی است؟

بازپرس پرونده کریپتولند در حالی به کاربران این صرافی‌ها بار‌ها اعلام کرده که به اندازه همه آن‌ها دارایی در این صرافی است که دل به دارایی‌های در حال شناسایی سینا استوی خوش کرده و معتقد است هر روز این دارایی‌ها افزایش می‌یابد.

اما کاربران این صرافی گلایه مندند که ما شبیه گوشت قربانی شده ایم و هرچند بار‌ها در مقابل دادسرا در میان گرما و کرونا تجمع کرده ایم، اما کسی پاسخگو نیست.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون