کد خبر: ۳۰۸۰۰
۲۱:۳۸ -۱۳ تير ۱۴۰۰
پرسپولیسی‌ها بابت اینکه شاید محمدحسین کنعانی زادگان محروم شود، نگران هستند

محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان

نشان تجارتانتشار یک فیلم از محمدحسین کنعانی زادگان در فضای مجازی جنجالی شده است، البته خود این بازیکن معتقد است صدایی که در فیلم وجود دارد ساختگی بوده و مربوط به او نیست. با این حال باشگاه استقلال اعلام کرد از این بازیکن در دادسرای فرهنگ و رسانه، کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی اعلام جرم و شکایت می‌کند و به‌هیچ‌وجه از حقوق هواداران خود در این ماجرا عقب‌نشینی نخواهد کرد.

کمیته اخلاق نیز قرار است به این موضوع ورود کرده و همین موضوع نیز باعث نگرانی کادر فنی پرسپولیس شده چرا که در صورت محرومیت کنعانی زادگان برای یک یا چند جلسه، پرسپولیس به شدت در بازی های حساس پیش رو لطمه خواهد خورد.

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقد هستند امکان محرومیت کنعانی زادگان وجود دارد و این موضوع می تواند برای سرخ ها گران تمام شود.

این اتفاق در شرایطی است که پرسپولیس در مقطع حساسی قرار دارد و فعلا با 2 امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان، صدرنشین لیگ برتر است اما هر لغزشی می تواند برای سرخ ها دردسرساز شود.
باید منتظر بود و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار کنعانی زادگان و پرسپولیس است و آیا این مدافع در بازی های حساس پیش رو در لیگ و دیدار با استقلال در جام حذفی محروم خواهد شد یا نه.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون