کد خبر: ۲۹۷۳۵
۰۹:۳۰ -۱۸ خرداد ۱۴۰۰
تجمع چند ساعته کاربران صرافی کریپتولند
تجمع چند ساعته کاربران صرافی کریپتولند برای مطالبه پولشان در گرماگرم آفتاب داغ تابستان و کرونا در حالی خاتمه یافت که نگرانی مردم افزون شد؛ زیرا هیچ کسی حاضر به پاسخگویی نشد در روز‌هایی که بازار وعده‌ها داغ است.

اعتراض جلوی درب قوه قضاییه

نشان تجارت - پس از دستگیری مدیرعامل صرافی کریپتولند و بسته شدن این سایت، در حالی مردم نگران پول و رمزارز‌های خود هستند که برای پس گرفتن پول‌های خود به هر چیزی چنگ می‌زنند. به همین دلیل برای چندمین باز راهی دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی شدند تا شاید به وعده‌ای دل ببندند؛ در حالی که هیچ کس نیز حاضر به پاسخگویی نشد.

در این میان کاربران این صرافی که دل نگران سرمایه زندگی شان هستند، درصدند با تجمعات بیشتر به نتیجه‌ای برسند. این در حالی است که وعده ۱۰ روزه بازپرس پرونده مبنی بر بازگشت پول و رمزارز مردم سپری شده و هنوز خبری رسمی مبنی بر بازگشت آن منتشر نشده است.

پول‌ها در خزانه و دست مردم خالی!

در این تجمع چند ساعته کاربران برای به نیکزاد، رئیس ستاد انتخابات حجت الله و المسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه نیز برای رسیدگی مراجعه کردند که او نیز اظهار بی اطلاعی کرد.

سینا استوی، مدیرعامل کریپتولند روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، به جرم کلاهبرداری دستگیر شد. کریپتولند یک پلتفرم خرید، فروش و تبادل رمزارزی است که بیش از ۳۰۰ رمزارز مختلف را پشتیبانی می‌کرد. از زمان بازداشت استوی، سایت این صرافی بسته و دارایی کاربران تعلیق شد. این در حالی است که کاربران کریپتولند بارها برای دریافت پول و رمزارزهایشان در مقابل دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی تجمع کرده و خواستار بازگرداندن دارایی خود هستند.

منبع: اقتصاد24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گوناگون