کد خبر: ۲۹۰۶۹
۱۳:۵۲ -۰۳ خرداد ۱۴۰۰
آنچه که واضح و مبرهن است سرمایه گذاری تیم رئیسی برای حفظ همان ۱۵٬۸۳۵٬۷۹۴ آرای است که بسیاری از تحلیلگران سیاسی بر این باورند که نسبت به انتخابات ریاست جمهوری دور قبل ریزش داشته است.

ماجرای دیدار رئیسی با نمایندگان مجلس

نشان تجارتعصر روزچهارشنبه خبر‌های رسیده از «سرچشمه» حاکی از این بود که علی رغم اعلام آمادگی ۲۲۰ نماینده مجلس انقلابی یازدهم کمتر از ۱۰۰ نفر در این دیدار حاضر شدند و به بیان دیدگاه‌های خود درباره نامزدی سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین در گفتگو با یک نماینده مجلس که نخواسته نامش فاش شود درباره جزییات این دیدار نوشته بود:

«ابراهیم رئیسی در این جلسه صحبتی نکرد؛ در این جلسه که احمد امیرآبادی نماینده قم مجری آن بود، نمایندگان گروه به گروه، یا یکی دو نفری، جلو می‌رفتند و با ابراهیم رئیسی صحبت می‌کردند».

این فرد حاضر در جلسه می‌گوید که در این گردهمایی «اردشیر مطهری نماینده گرمسار، ابراهیم رئیسی را بت‌شکن بزرگ توصیف کرد و گفت اینکه بعضی از نمایندگان در این جلسه حضور نیافتند به این دلیل است که از قبل بلیط تهیه کرده بودند یا برنامه‌های دیگری داشتند».

اظهارات سرهنگ مطهری در حالی منتشر شد که او امروز به خبرگزاری برنا گفته است که حضور ۹۶ نفر در این دیدار کذب است و ۱۵۰ نماینده در سرچشمه حضور داشتند.

البته اردشیر مطهری اظهاراتش درباره رئیسی که او را بت شکن خوانده است را تایید کرد.

این در حالی است که علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس به خبرگزاری مهر گفته است که در این دیدار "بیش از ۲۲۰ نماینده حضور داشته اند و با آقای رئیسی دیدار و مباحثی را هم مطرح کرده اند. "

مشخص نیست که آمار دقیق نماینده‌ها در دیدار با نامزد انتخابات ریاست جمهوری چند نفر بودند و چرا مسئولان ستاد ابراهیم رئیسی نیازی به شفاف سازی در این رابطه نمی‌بینند.

محمدرضا باهنر هم امروز به رسانه‌ها گفته است که درباره «انحصارگرایی» برخی افراد در ستاد مرکزی ابراهیم رئیسی به او هشدار داده است.

هرچند باهنر توضیح دیگری درباره این انحصارگرایی نداده است، اما به نظر می‌رسد اعتماد به نفس بالای اعضای ستاد ابراهیم رئیسی در کسب موفقیت در این انتخابات باعث شده است که تا اینجای کار، رئیس قوه قضائیه نه لزومی به پاسخ دادن به پرسش خبرنگاران و اصحاب رسانه در خودش ببیند و نه اینکه به مانند سایر نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از فضای شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» برای روبرو شدن با منتقدانش استفاده کند.

آنچه که واضح و مبرهن است سرمایه گذاری تیم رئیسی برای حفظ همان ۱۵٬۸۳۵٬۷۹۴ آرای است که بسیاری از تحلیلگران سیاسی بر این باورند که نسبت به انتخابات دور قبل ریزش داشته است.

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون