کد خبر: ۲۷۵۸۴
۱۴:۲۰ -۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نام نماد‌هایی که بیشترین افزایش قیمت را داشتند
امروز در بازار فرابورس، شاخص کل با ۲۳ واحد افزایش به عدد ۱۷ هزار و ۶۶۰ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های کگهر و وهور بیشترین کاهش قیمت و نماد‌های آریا، میدکو، صبا، ومهان و کرمان بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

بازار بورس و سرمایه

نشان تجارت - در بازار امروز، شاخص کل با ۵ هزار و ۷۲ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن که وضعیت کلی بازار را بهتر نمایش می‌دهد با ۲۰۸ واحد افت به عدد ۴۲۷ هزار و ۲۵۴ واحد کاهش پیدا کرد. نماد‌های وبملت، فارس، فملی، وپاسار، وتجارت، فولاد و وبصادر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های خساپا، خودرو، فملی، شپنا، برکت، خگستر و وبملت از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های خبهمن، کنور، وبملت، وبصادر، وتجارت، ونوین و شغدیر تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های اخابر، وتوس، خزامیا، وپست، رمپنا، حکشتی و زپارس مربوط بود. دارا یکم، پالایش، وبملت، وپاسار ۲، خساپا، خودرو و وتجارت در بازار امروز بیشترین ارزش معامله را داشتند.


بیشتر بخوانید: وزارت اقتصاد باید پاسخگوی نوسانات کاهشی بازار سرمایه باشد


امروز در بازار فرابورس، شاخص کل با ۲۳ واحد افزایش به عدد ۱۷ هزار و ۶۶۰ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های کگهر و وهور بیشترین کاهش قیمت و نماد‌های آریا، میدکو، صبا، ومهان و کرمان بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. کرمان، ذوب، شگویا، آریا، مادیرا، بپیوند و پیزد از پر تراکنش‌ترین نماد‌های امروز در فرابورس بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون