کد خبر: ۲۷۳۰
۲۳:۰۴ -۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
تابع تصمیم کادر فنی هستم
عضو تیم ملی تکواندو گفت: با وجود کسب مدال طلا در رقابتهای یونان، کادر فنی تصمیم گرفت عاشورزاده به مسابقات جهانی اعزام شود و من نیز با این موضوع مشکلی ندارم.
ورزش و جوان- محمد کاظمی با بیان مطلب فوق به مهر افزود: قبل از اعزام به یونان کادر فنی تیم ملی اعلام کرده بود که هر تکواندوکاری که در این رقابتها مدال طلا کسب کند به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد. من نیز در وزن ۵۸- کیلوگرم با شکست همه رقبا به این مهم دست پیدا کردم.

 

وی ادامه داد: قرار بود هر تکواندوکاری که در اردو هست، در همان وزنی که قرار است در رقابتهای جهانی شرکت کند، در یونان مبارزه کند، ولی با نظر کادر فنی این موضوع بعد از مسابقات تغییر کرد. 

 

کاظمی ادامه داد: طبق نظر مربیان تیم ملی در وزن ۵۸- کیلوگرم مسابقه انتخابی برگزار نمی شود. قرار است فرزان عاشورزاده که هم تجربه و هم سابقه بیشتری از من دارد به رقابتهای قهرمانی جهان اعزام شود. من نیز به مربیان اعلام کرده ام، تابع تصمیم آنها هستم و مشکلی نیست. 

 

این عضو تیم ملی تکواندو در مورد خروج از اردو هم گفت: از اردو خارج نشده ام، برای رسیدگی به امور دانشگاه از کادر فنی مرخصی گرفته ام و شنبه دوباره به اردو بازمی گردم.

 

تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می شود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون