کد خبر: ۲۷۲
۰۱:۰۷ -۱۸ اسفند ۱۳۹۵
سرخ پوشان نباید فکر کنند قهرمان شده اند

پروین: برای بازگشت رضاییان، واسطه می شوم

اسطوره فوتبال ایران در رابطه موضوع حاشیه ای این روزهای پرسپولیسی ها یعنی دوری رامین رضاییان از این تیم گفت روز آینده با آقایان طاهری و برانکو صحبت خواهم کرد تا در صورت امکان رامین به تیم بازگردد.
ورزش و جوانعلی پروین در پایان مراسم اختتامیه دهمین دوره جشنواره فیلم های ورزشی در رابطه با اوضاع این روزهای پرسپولیس نیز به اظهارنظر پرداخت. وی درباره اوضاع پرسپولیس و قهرمانی احتمالی این تیم گفت: بعد از پنج، شش بازی اول با دیدن کیفیت کار تیم گفته بودم این پرسپولیس شخصیت قهرمانی را دارد، خداراشکر به حق خود هم رسیده است اما نکته ای که در این میان اهمیت این است که آقای برانکو و پرسپولیسی ها نباید از اکنون تصور کنند قهرمان شده اند، هفت دیدار باقی مانده است و اگر حریفی را در این میان دست کم بگیرند ممکن است برای شان مشکل ساز شود. 


اسطوره پرسپولیسی ها در رابطه با موضوع وساطت خود برای بازگشت رامین رضاییان به این تیم گفت: دیروز با رامین صحبت کردم و به او گفتم باز هم کاری کردی که حالا مجبور باشی از تیم دور شوی؟ او گفت به خدا قسم کار خاصی نکردم و یک اتفاقی بود که پیش آمد، به او گفتم چرا سر تمرین نرفتی؟ آقای علیپور بعد از آن درگیری سر تمرین رفت و در ترکیب پرسپولیس هم حضور یافت، تو چرا نرفتی؟ او گفت اشتباه کرده ام، حال قرار شد انشالله فردا با آقایان طاهری و برانکو صحبت کنم و در این میان واسطه شوم تا اگر شرایطش مهیا شد رامین به تیم بازگردد. 


پروین که یکی از تقدیر شدگان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم های ورزشی بود درباره این مراسم گفت: در ابتدا تصور نمی کردم مراسمی اینچنینی برقرار شود اما وقتی که آمدم و کیفیت مراسم را دیدم بسیار از آن خوشم آمد و امیدوارم این مراسم ادامه دار باشد، البته هنرمندانی کمی را دیدم و دوست داشتم تعداد بیشتری از آنها در این مراسم حضور به هم می رساندند چرا من از کارهای آنها لذت می برم و دوست داشتم خیلی از آنها را اینجا ببینم. 


او ادامه داد: تعدادی از ورزشکاران به سمت و سوی هنر کشیده شدند، دوستانی مانند آقایان انصاریان و جمشیدی باعث شدند تا ما از افتخار آفرینی دوباره آنها خوشحال شویم، این خیلی خوب است که بعضی از ورزشکاران ما بعد از اتمام دوران قهرمانی شان به سوی هنر می روند، برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. 


وی در رابطه با فقدان حضور ناصر حجازی که در این مراسم از او نیز تقدیر شد گفت: همانطور که پیشتر هم گفتم نبود ناصرخان این روزها خیلی بیشتر به چشم می آید، من خاطرات بسیاری با او داشتم و حدود 50، 60 بازی ملی را در کنار او بودم و اصلا با یکدیگر هم اتاق بودیم، واقعا برایم ناراحت کننده است که او را دیگر نمی بینم.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون