کد خبر: ۲۶۲۴۹
۲۲:۲۸ -۱۸ فروردين ۱۴۰۰
بانک تجارت در اسفند ماه سال گذشته با رشد ۲۲۰درصدی نسبت به بهمن ماه، هزار و ۷۷۰میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کرد. این رقم سال ۹۹ جمعا به هفت هزار میلیارد تومان رسید.

بانک تجارت

نشان تجارت - بانک تجارت در اسفند ماه سال ۹۹، حدود یک میلیون و ۹۹۰ میلیارد تومان سپرده‌های گوناگون دریافت کرد. این رقم نسبت به بهمن ۹۹، ۳۷ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است. مجموع سپرده‌های جذب شده توسط بانک تجارت در سال ۹۹ به بیشتر از هفت میلیون و ۴۲۰ هزار میلیارد تومان رسید که حاکی از دو برابر شدن این رقم نسبت به سال ۹۸ است.

تسهیلات اعطایی بانک تجارت در اسفند ماه به بیش از ۱۲۰هزار م یلیارد تومان رسید که نسبت به بهمن همان سال، کاهش ۳۸ درصدی را ثبت کرده است. همچنین این رقم نسبت به دوره مشابه سال ۹۸، حدود ۱۶درصد افت داشته است. با این وجود مجموع تسهیلات اعطایی بانک تجارت در سال ۹۹، با افزایش ۶۱ درصدی نسبت به سال ۹۸، به ارتفاع یک میلیون و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.

بانک تجارت

آخرین ماه سال ۹۹، سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی نصیب بانک تجارت کرد. این رقم نسبت به ماه گذشته حدود ۵۰ درصد و نسبت به اسفند ماه ۹۸، ۴۵ درصد افزایش یافته است. مجموع درآمد بانک تجارت از تسهیلات اعطایی در سال ۹۹ به بیش از ۲۶ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان رسید که نشان‌دهنده رشد ۴۵ درصدی آن نسبت به سال ۹۸ است.

مجموع سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک تجارت در سال ۹۹، به ۱۹ هزار و ۶۳۰م یلیارد تومان رسید که حکایت از افزایش ۱۸ درصدی این عدد نسبت سال گذشته دارد. بانک تجارت در اسفند ماه ۹۹، عملکردی تقریبا مشابه بهمن ماه داشته و هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری پرداخت کرده است. این رقم نسبت به اسفند ماه سال ۹۸، ۴۲درصد رشد کرده است.

با نگاهی به درآمد تسهیلات اعطایی و سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک تجارت می‌توان گفت که این بانک در سال ۹۹عملکردی درخشان داشته است و با رشد ۳۰۰درصدی نسبت به سال ۹۸، هفت هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کرده است. درآمد عملیاتی بانک تجارت در اسفند ماه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه گذشته رشدی ۲۲۰ درصدی را تجربه کرده است. همچنین این رقم نسبت به اسفند ۹۸، حدود ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

بانک تجارت

منبع: اقتصادآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون