کد خبر: ۲۶۱۵۴
۱۵:۱۴ -۱۷ فروردين ۱۴۰۰
نماینده مردم اردبیل در مجلس خطاب به حسن روحانی گفت: آرامش و لبخند شما در روز‌هایی که مردم برای تأمین مایحتاج خود در فشار هستند، عجیب است و نشان می‌دهد فرد سیر هرگز حال گرسنگان را درک نمی‌کند.

صدیف بدری

نشان تجارت - صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: چندین ماه است که قطار گرانی مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را زیر می‌گیرد و دولت نه تنها در توقف و کاهش سرعت آن ناتوان است بلکه با سوء مدیریت خود باعث شتاب و سرعت قطار گرانی‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر گوشت، مرغ و میوه برای طبقات ضعیف جامعه تبدیل به آرزو شده است و سفره‌های مردم هر روز خالی‌تر می‌شود که این نشان دهنده کارنامه ضعیف دولت است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای روحانی! در روز‌هایی که مردم برای تأمین مایحتاج خود تحت فشار هستند و بازار به حال خود رها شده است، آرامش و لبخند شما و دیگر اعضای دولت یادآور یک ضرب المثل است که می‌گوید فرد سیر هرگز حال و روز گرسنگان را درک نمی‌کند.

بدری گفت: صف‌های طولانی مردم برای خرید کالا‌های اساسی اسف بار است و سوال ما از دولتمردان آن است که آیا این صف‌ها را نمی‌بینید؟ قرار بود مردم از درآمد سرشار شوند، اما در شرایط کرونایی باید ساعت‌ها در صف مرغ و تخم مرغ بایستند.

وی تاکید کرد: کرونا و گرانی هدیه دولت در روز‌های قبل از عید به مردم بود و متأسفانه دولت همچنان به این بازی ادامه می‌دهد و بهتر است دیگر به این بازی پایان دهد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون