کد خبر: ۲۵۸۵
۱۳:۲۷ -۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

رویاپردازی شکسپیر برای رتبه آخر فصل لسترسیتی

سرمربی لسترسیتی بعد از پیروزی برابر واتفورد عنوان کرد تیمش برای کسب جایگاه بین ۱۰ تیم اول جدول رقابت خواهند کرد.
ورزش و جوان- به نقل از اسکای اسپورت، لسترسیتی بعد از پیروزی سه بر صفر برابر واتفورد توانست به نیمه بالای جدول رده‌بندی صعود کند و در رده نهم قرار بگیرد. گل‌های ویلفرد اندیدی، ریاض محرز و مارک  آلبرایتون باعث شد گرگ‌های فوتبال انگلیس سه امتیاز ارزشمند بازی برابر واتفورد را کسب کنند.

کرگ شکسپیر بعد از پیروزی شب گذشته (شنبه) تیمش گفت‌: از اول بازی تلاش کردیم شروع خوبی داشته باشیم که متاسفانه کمی دیر شد و گل اولمان را کمی دیر به ثمر رساندیم. مهم‌ترین موضوع این بود که بتوانیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. دو تیم در جدول رده‌بندی نزدیک به هم بودند و تلاش می‌کردند برنده باشند. باید تا جایی که می‌توانیم جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم.

سرمربی لسترسیتی ‌اضافه کرد: وقتی گل اول را به ثمر رساندیم، خیالمان راحت شد که می‌توانیم این بازی را با برد به پایان برسانیم. خوشحالم که در ادامه‌ گل‌های بعدی را هم ثبت کردیم. در حال‌ حاضر احساس خیلی خوبی داریم. به بازیکنانم گفتم باید تا جایی که می توانیم جایگاه‌مان را بالا ببریم. فعلا در بین ۱۰ تیم اول قرار گرفتیم. هدفمان نیز قرار گرفتن در نیمه بالای جدول رده‌بندی است. از اولین بازی خودمان که برابر لیورپول بود، اعتماد به نفس بالایی را پیدا کردیم و خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم. باید برای فصل بعد تیم را آماده کنیم تا بتوانیم جایگاه خوبی داشته باشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون