کد خبر: ۲۳۴۵۱
۰۷:۴۶ -۲۷ بهمن ۱۳۹۹
دنیا مالی تاکید کرد
نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: ضرورت توجه ویژه به معیشت و رفاه بازنشستگان، لشگری و همچنین تابع قانون کار از سوی نمایندگان مجلس در شرایط حاضر را می طلبد.

دنیامالی

نشان تجارت - احمد دنیا مالی درباره وضعیت رفاه بازنشستگان و لشگری، گفت: در همین خصوص اکثر نمایندگان مجلس با ارایه طرح دوفوریتی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان که در چارچوب قانون برنامه ششم نیز بوده و تاکنون اجرایی نشده در تلاش هستند با تصویب این طرح نسبت به اجرایی نمودن آن اقدام کنند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین زمینه برقراری و ایجاد تعادل بین مطالبات بازنشستگان و کارگران مطابق قانون کار از کارکرد‌های مهم سازمان تامین اجتماعی می‌باشد که با نگاه ویژه مجلس پیرامون این موضوع و با همکاری دولت می‌توان در جهت به حداقل رساندن مشکلات معیشتی این قشر زحمتکش اقدام شایسته‌ای انجام داد.

وی اظهار داشت: مهمترین مطالبه حال حاضر جامعه کارگری صیانت از افزایش حقوق کارگران بر مبنای ماده ۴۱ قانون کار می‌باشد.

دنیا مالی افزود: رفع تبعیض و بی عدالتی بین بازنشستگان لشکری و کشوری با بازنشستگان تامین اجتماعی، ضرورت بازنگری در متناسب سازی حقوق و مزایا، بیمه‌های تکمیلی درمان و ضرورت اجرایی شدن قانون الزام درمان و همچنین ساماندهی صندوق‌های بازنشستگی از جهت تامین منابع مالی و توجه به مسئله شفافیت درآمد‌های مالی در حوزه عملیاتی این صندوق‌ها را امری مهم دانستند که می‌تواند نقش مهمی پیرامون اجرا و ارائه خدمات شایسته طبق قانون کار برای ذینفعان به همراه داشته باشد.

نماینده مردم انزلی در پایان بیان نمود وظیفه همگانی می‌باشد که در راستای اجرای صحیح قوانین و احقاق حقوق ذینفعان با دقت نظر مضاعف نسبت به تصویب قوانین مربوطه در مجلس شورای اسلامی توجه شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون