کد خبر: ۲۳۴۳۷
۱۹:۵۰ -۲۶ بهمن ۱۳۹۹
علیرضا سربخش، کارشناس فرهنگی اصولگرا مدعی شد: فرح دیبا به جشنواره فیلم فجر رسوخ کرده است!

هدیه تهرانی

نشان تجارت - سربخش ذیل اظهاراتش تلویحا به فیلم «بی همه چیز» در جشنواره فیلم فجر امسال اشاره کرده است؛ یعنی همان فیلمی که مسعود فراستی به تعریف و تمجید از آن پرداخته و عبارت "واقعه" را درباره‌اش به کار برده است!

به نقل از علیرضا سربخش درباره براندازانه بودن برخی از فیلم‌های جشنواره نوشت: وقتی ترامپ در اواخر دولتش دیوانه شده بود و گفت عملی را انجام می‌دهد که در آینده شاهد نتایج آن خواهید بود. الحق و الانصاف نیرو‌های مسلح کشور ارتش و سپاه به خوبی ایستادند که در مقابل این یاوه گویی‌ها مقابله کنند. اما متاسفانه در داخل کشور افرادی در بخش‌های مختلف دست دردست آمریکا کشور و مردم را تضعیف کردند و به جای تهییج مردم در مقابل دشمن پشت مردم را لرزاندند.

وی تصریح کرد: در این شرایط و اوضاع و احوال در سینمای ایران هم شاهد افرادی هستیم که دست به دست دشمن دادند و در مقابل دشمن مردم را به سمت سیاست‌های آمریکا تشویق کردند و فیلم‌هایی را ساختند و در جشنواره به نمایش درآمد که مردم را تشویق به اعتراض و اعتصاب کردند این نگاه و ایدئولوژی در سینمای ایران کاملا دیده می‌شود و ما تاب دیدن این آثار را نداریم.

سربخش مدعی شد: جالب است که در یکی از فیلم‌های به نمایش درآمده هنرپیشه را با آرایش و لباس فرح دیبا به نمایش می‌گذارند و منتظر ناجی که به گمان خودشان فرح دیباست، هستند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون