کد خبر: ۲۳۰۱۱
۲۰:۲۲ -۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی کریدور ترانزیت حمل بار و جابه جایی مسافر بین این منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد کیش در آینده نزدیک خبر داد.

منطقه ويژه اقتصادی پيام و منطقه آزاد كيش

نشان تجارت - نادر ثناگو مطلق در بازدید مدیرعامل کیش ایر از این فرودگاه افزود: به همین منظور برنامه ریزی‌هایی در حال انجام که در آینده نزدیک از ظرفیت‌های موجود پیام و کیش برای جابه جایی مسافر و حمل بار هر چه بیشتر استفاده شود.

ثناگو مطلق با اشاره به وجود هاب باری در منطقه آزاد کیش عنوان کرد: بر همین اساس و با توجه به ایجاد یک کریدور مناسب برای انتقال بار به تهران و البرز، این ظرفیت در منطقه ویژه اقتصادی پیام وجود دارد که به عنوان این کریدور عمل کند.

وی ادامه داد: همچنین با ایجاد این کریدور و تسهیلات لجستیکی موقعیت مناسبی برای تجار و صاحبان صنایع فراهم تا از این فرصت برای توسعه فعالیت‌های خود به خصوص در امر صادرات و واردات بهره گیرند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این منطقه خاطر نشان کرد: این قابلیت در پیام وجود دارد که بتوان مسیر‌های پروازی به دیگر نقاط کشور را در آن توسعه داد.

منبع: فرینا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون