کد خبر: ۲۲۳۶۷
۱۴:۰۷ -۰۵ بهمن ۱۳۹۹
استاندار هرمزگان گفت: محدودیت شدید تردد برای جلوگیری از مسافرت‌های غیرضروری و ممانعت از ورود گردشگر و خودرو‌های غیربومی به هرمزگان از این هفته تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده اعمال می‌شود.

هرمزگان

نشان تجارت - فریدون همتی، استاندار هرمزگان ظهر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده تردد خودرو‌های غیر بومی در هرمزگان محدود و ورودی هر شهرستان به شدت کنترل خواهد شد، عنوان کرد: محدودیت شدید تردد برای جلوگیری از مسافرت‌های غیرضروری و ورود گردشگر به هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا از این هفته آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده، ورودی‌های استان به شدت کنترل خواهد شد.

وی ادامه داد: صداوسیما و رسانه‌ها نسبت به بازدارندگی از ورود مسافران و گردشگران و اقناع سازی افکار عمومی جهت جلوگیری از ورود آنها، با تولید محتوا اقدام کنند.

استاندار هرمزگان افزود: آموزش مستمر پیشگیری از بیماری کرونا محور اصلی کار شورای اطلاع رسانی استان، دانشگاه علوم پزشکی و رسانه‌ها به خصوص صداوسیما باشد و اطلاع رسانی کافی در خصوص بسته بودن ورودی‌های هرمزگان بر روی مسافران غیرضروری در سطح کشور صورت گیرد.

منبع: روزنو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون