کد خبر: ۲۲۱۲۹
۱۶:۰۲ -۳۰ دی ۱۳۹۹
اواخر شهریور ماه امسال نام معین شریفی در حالی به عنوان یک گمشده در جنگل های کردکوی، در سر تیتر اخبار حوادث قرار گرفت، که مدتی قبل از آن دختر جوانی به نام سها رضانژاد در همین منطقه ناپدید شد و جسد او بعد از یک ماه پیدا شد.

معین شریفی

نشان تجارت - اما با طولانی شدن مدت غیبت معین شریفی پرونده او پیچیده شد تا اینکه بالاخره اولین نشانه‌ها از این کوهنورد پیدا شد.

در حالی که خبر پیدا شد جسد منتسب به معین شریفی بعد از چهار ماه منتشر شد، سراغ حسن ملک، معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان و او در مورد این خبر توضیح داد: «روز گذشته کوهنوردان محلی موقع عبور از محلی در نزدیکی زنبور داری پدر معین شریفی در کردکوی متوجه یک لنگه کفش و یک گوشی شدند که آن‌ها را بعد از پیدا کردن به پلیس تحویل دادند و مشخص شد که آن وسایل متعلق به معین شریفی بوده است.

به این ترتیب تیم جستجو به همراه کوهنوردان و دو سگ و تیم آنست رهی محل کردیم که صبح امروز امدادگران یک تکه از جمجمه سر انسان را کشف کردند؛ که این جمجمه حدود ۴۰۰ متر با محل کشف گوشی و لنگه کفش فاصله داشت.»

در حالی که گوشی معین شریفی همراه او بود، این سوال ایجاد می‌شود که چرا با ردیابی فرکانس گوشی او را ردیابی نکرده بودند. بررسی تماس‌های معین شریفی حکایت از آن داشت که او آخرین بار با همسرش صحبت کرده بود. هادی عزیززاده، دادستان کردکوی در توضیح اینکه چرا گوشی معین شریفی ردیابی نشد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا، اینطور توضیح داد: «باتری موبایل معین شریفی تمام شده بود و گوشی خاموش شده بود. به همین دلیل امکان ردیابی گوشی وجود نداشت.»

ماجرای گم شدن معین شریفی چه بود؟

همسر معین شریفی در گفتگوی اختصاصی با رکنا در مورد روز گم شدن همسرش گفت: «ساعت پنج و پنج دقیقه روز سه شنبه بود که همسرم از خانه بیرون رفت. برنامه پیاده روی داشت و به من گفت که ماشینش را در خیابان می‌گذارد و در جنگل پیاده روی می‌کند و بعد پیاده به سمت ماشین برمی گردد.

من با او تماسی نداشتیم و وقتی تا ساعت ده و ربع شب به خانه نیامد، تماس گرفتم، اما موبایلش در دسترس نبود. برای همین با شاگرد مغازه اش تماس گرفتم و او گفت از ساعت هشت هر قدر با معین تماس گرفته موبایل او در دسترس نبوده است.»

همسر معین در ادامه گفت: «همسرم جدیدا پیاده روی روزانه را شروع کرده بود. او کوهنورد حرفه‌ای نبود، اما منطقه را می‌شناخت و به مسیر جنگلی آشنا بود.» همسر معین شریفی در مورد آخرین حرفی که معین به شاگرد مغازه اش زده بود گفت: «شاگرد مغازه همسرم می‌گوید که در آخرین تماسی که همسرم ساعت هشت شب با او گرفته بود، گفته بوده که پیاده روی اش تمام شده است و دارد از جنگل به سمت پایین برمی گردد.»

وقتی غیبت معین طولانی شد، همسر او که دلواپس شده بود، با پدر معین تماس گرفت و بعد از موضوع به اطلاع نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر و پلیس رسید. همسر معین شریفی در آخر گفت: «خودرو ۲۰۶ همسرم در همان نقطه‌ای که به من گفته بود برای پیاده روی می‌رود پیدا شد.»

 
گم شدن معین شریفی
منبع: رکنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
ای خدا کمک کن این پسر پیدا بشه.... چقد ناراحت شدم :((((
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون