کد خبر: ۲۱۳۱۲
۱۱:۲۶ -۱۶ دی ۱۳۹۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
احمدی‌بیغش می‌گوید: من از تدابیر آقای روحانی و دولت ایشان در مدت باقی‌مانده کاریشان خبر ندارم، ولی به‌طور کلی تجربه نشان داده وعده‌های آقای رییس‌جمهور و رییس کل بانک مرکزی قابل قبول و باور نیست.

محمود احمدی بیغش

نشان تجارت - محمد آیتی: در هفته‌های گذشته و در چند نوبت، رییس‌جمهور و رییس کل بانک مرکزی از طریق رسانه ملی اعلام کردند که مقاومت در برابر تحریم‌ها اثر کرده و سیاست فشار حداکثری آمریکا بر علیه ملت ایران شکست خورده و از این‌رو زندگی بهتری در آینده در انتظار مردم است.

حال پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا این سوال به ذهن‌ها متبادر می‌شود که آیا سال ۱۴۰۰، سالی آسان‌تر به لحاظ اقتصادی برای مردم ایران خواهد بود؟

در این رابطه، محمود احمدی‌بیغش نماینده شازند در مجلس یازدهم به نشان تجارت گفت: این صحبت‌هایی که از زبان آقای رییس‌جمهور و رییس کل بانک مرکزی مطرح می‌شود که می‌گویند فضای اقتصادی کشور بهتر خواهد شد را نمی‌توان باور کرد.

وی افزود: اینکه مقاومت مردم در برابر تحریم‌ها اثرگذار است و اوضاع و احوال اقتصادی کشور بهتر خواهد شد را قبول دارم، اما نه در دوره‌ای که دولت دوازدهم بر سر کار است. شخصاً به بهبود وضع اقتصادی مردم به نسبت وضع موجود در دولت آقای روحانی امیدی ندارم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: من از تدابیر آقای روحانی و دولت ایشان در مدت باقی‌مانده کاریشان خبر ندارم، ولی به‌طور کلی تجربه نشان داده وعده‌های آقای رییس‌جمهور و رییس کل بانک مرکزی قابل قبول و باور نیست.

احمدی‌بیغش در واکنش به اینکه رییس‌جمهور گفته افرادی که می‌گویند نابسامانی‌ها داخلی است، بیایند ببینند که حتی در خرید واکسن کرونا هم مشکل داریم، گفت: آقای روحانی که این حرف را می‌زند باید خودش را به فضای ۱۰ سال پیش ببرد تا متوجه شود در آن ایام چه تصوری از دیگران داشت. ایشان در آن زمان می‌گفت ۱۵ درصد مشکلات کشور به تحریم‌ها ربط دارد و ۸۵ درصد داخلی است. حال ما منتقدان دولت هم، این حرف را به خود او برمی‌گردانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من معتقدم آقای روحانی در کارش ۸۵ درصد مدیریت ندارد و برای همین مملکت رها شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نبض بازار
گوناگون