کد خبر: ۲۱۱۵۳
۱۵:۳۷ -۱۳ دی ۱۳۹۹
معاون امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای بهسازی معابر شهری، عملیات آسفالت در برخی خیابان های آبادان آغاز شد.

آسفالت معابر آبادان

نشان تجارت - موعود شمخانی افزود: با توجه به انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) عملیات بهسازی معابر در برخی نقاط شهر وارد فاز اجرایی شد.

شمخانی افزود: پس از عملیات تسطیح و زیرسازی، اجرای آسفالت بخشی از معابر کوی ذوالفقاری فاز چهار که شامل خیابان های مهر ۴ و ۱۲ می باشد امروز آغاز شد.

وی گفت‌: عملیات اجرایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سه جبهه ذوالفقاری چهار، امیر آباد ۲ و علوانیه است که عملیات آسفالت آنها آغاز شد.

معاون زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت‌: این سازمان تفاهم‌نامه‌ای را در راستای ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در شهرستان‌ های آبادان و خرمشهر با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء منعقد کرد.

شمخانی اظهار داشت: در فاز نخست این تفاهم نامه عملیات بهسازی و نوسازی معابر شهری آبادان در کوی ذوالفقاری، علوانیه و امیرآباد به عنوان نقطه شروع این طرح ها اجرا می‌شود.

وی افزود: در این تفاهم نامه احداث پل‌ و ساحل سازی در رودخانه های کارون و بهمنشیر در شهرهای آبادان و خرمشهر، و بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری پیش‌بینی شده است.

منبع: فرینا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون